Ant-Man

Originaltitel: Ant-Man
Regissör:Peyton Reed
Utgivningsår:2015

Om Ant-Man:

Biokemisten doktor Hank Pym använder sin senaste upptäckt av subatomära partiklar för att skapa en storleksförändrande formel. Även om hans första test går snett går han vidare och utvecklar ett instrument som hjälper honom att kontrollera och kommunicera med insekter.
Se filmen på Viaplay

Regissör: Shane Black
År: 2013
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction
Iron Man 3

Paul Rudd, Michael Douglas, Evangeline Lilly, Corey Stoll, Bobby Cannavale, Judy Greer, Abby Ryder Fortson, Michael Peña, David Dastmalchian, T I, Wood Harris, Anthony Mackie, John Slattery, Martin Donovan (II), Hayley Atwell, Joe Chrest

Joe Cornish, Adam McKay, Paul Rudd, Edgar Wright

Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction

Recension Ant-Man

- jotnan sätter betyg 2 och skriver:
Just filmer om superhjältar, något man ser fler och fler varianter av i dagsläget, utgår från dagdrömmar av en särskild typ. Jag tror att vi alla har blivit frågade eller själv ställt frågan om vad vi hade velat ha för kraft. Superstyrkan ser vi i Hulken och Stålmannen, The Flash är supersnabb och X-Men tar hand om alltifrån magnetiska krafter till självläkande. Superhjältefenomenet kan man vrida...

Recension av Ant-Man - Läs hela!

Med i listor: Superhjältar
Diskussioner om Ant-Man  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ant-Man (158 st)
BarryHero (Anmäl)   8/9 2018
Inte helt oäven. Ofta tråkigt Marvel-ig, men scenerna när de är på myrnivå är bra även om de borde varit fler. Ok humor och sidekicks.
92axha10 (Anmäl)   19/8 2018
Underhållande och lättsam marvelfilm. Inbrottstemat är bra
Misslovemovie (Anmäl)   18/8 2018
Väldigt underhållande speciellt i första halvan, den har dock sina brister som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Groundhog Dave (Anmäl)   26/2 2018
Kul. Ser fram emot uppföljaren.
widez (Anmäl)   18/2 2018
Filmen är underhållande och snyggt gjord som vanligt med Marvelfilmerna. Handlingen är inte speciellt bra dock.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ant-Man
Se filmen