Anthrax

Originaltitel: Anthrax
Regissör:Rick Stevenson
Utgivningsår:2001

Om Anthrax:

Vad gör du när faran inte går att se, inte går att stoppa, och inte skonar någon? När en liten, men högst dödlig, mängd militär mjältbrand försvinner efter en terroristattack börjar agenten Tye Crow forska i hur mycket man kan skydda en miljonstad från det dödliga viruset. Samtidigt dör mystiskt kossor på flera gårdar utanför Seattle, och det går rykten om ett läckage hos traktens biokemiska labb. När grannarna försöker protestera försvinner ytterligare fyra behållare av ytterst dödlig mjältbrand. En tidsinställd bomb tickar på fler ställen än ett...
Se filmen på Headweb

Titel: Messengers 2: The Scarecrow
Originaltitel: Messengers 2: The Scarecrow
Regissör: Martin Barnewitz
År: 2009
Genre: Skräck
Messengers 2: The Scarecrow
Titel: Cell
Regissör: Mukunda Michael Dewil
År: 2013
Genre: Action, Thriller
Vehicle 19

David Keith, Joanna Cassidy, William B Davis, Cameron Daddo, Jan Rubes, Ed Begley Jr

David Schultz

Drama, Thriller

Katastroflarm: mjältbrand

Kanada
Med i listor: Epidemier
Diskussioner om Anthrax  (0 diskussioner)
Kommentarer om Anthrax (20 st)
Slips (Anmäl)   28/3 2015
Jag gillar den här typen av filmer. Gillar handlingen på denna jämfört med många andra faktiskt. Tycker den är spännande . Även om vissa personer i den inte är så jättebra skådespelare . Och det kanske inte är en jätteproffsigt gjord film, är kanske lite som en tv-serie i kvaliteten bara, men bra. Ser den gärna fler gånger
Bumbi78 (Anmäl)   20/12 2013
Inget att hetsa upp sig över. Överflöd av idiotiska gärningar i tämligen barnvänlig och slätstruken virusfilm. Låter betydligt bättre än vad den är.
arruba (Anmäl)   10/10 2010
Det borde vara en konst att göra filmer så här tråkiga och händelsefattiga. Riktig bösfilm.
booby (Anmäl)   10/10 2010
Segt och oerhört dåligt. Saknade stämning och vett till något alls.
Maxteer (Anmäl)   4/4 2010
Det enda positiva var att den utspelade sig i Seattle..
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Anthrax