Anything for Love

Originaltitel: Anything for Love
Regissör:Terry Ingram
Utgivningsår:2016

Om Anything for Love:

Kate är en framgångsrik företagsledare inom fastighetsfinansiering, men kärleken har hon det svårare med. Kates assistent registrerar en profil på en dejtingsajt och uppger Kates yrke som VD-assistent. Jack är en sjuksköterska som har svårt att konkurrera på dejtingmarknaden mot läkare och advokater, så hans kompis Reggie ändrar Jacks yrke till läkare på dejtingsajten. Kate och Jack börjar dejta, men vad händer när sanningen kommer fram?

Erika Christensen, Paul Greene, Antonio Cupo, Ali Liebert, Patrick Gilmore, Tom Butler, Dylan Schmid, Jordana Largy, Nicole Major, BJ Harrison, Ryan Alexander McDonald, Alex Kliner, Jake T Roberts, Juliana Wimbles, Chris Shields, Donny Lucas

Barbara Curry

Komedi, Romantik

Kanada
Diskussioner om Anything for Love  (0 diskussioner)
Kommentarer om Anything for Love (3 st)
deswhip (Anmäl)   15/7 2017
Kommentarerna nedan stämmer till 100%. Handlingen är väldigt vardaglig, det finns ingen twist eller något oförutsägbart över huvud taget. Ändå känns storyn inte det minsta trovärdig... Huvudkaraktärerna känns menlösa, jag antar att det ingår i konceptet att hålla budgeten superlåg, så inga skådisar man har sett förut, jag kan till och med tänka mig att de jobbar gratis för erfarenhet och för att kunna utöka CV't. :) Jag känner mig generös som ger den en svag tvåa. Det finns iaf en lite rolig scen och den kvinnliga huvudkaraktären är rätt snygg.
TJ (Anmäl)   25/9 2016
Hallmark är en hel koncern som bara gör helyllefilm. Okänt för mig för bara några pr sen, att sådant ens fanns. Till Sverige kommer action och liknande, aldrig amerikanskt helylle, och det är en jättegrej i USA. Så jag ger betyget fem, trots att jag ännu inte sett den. Fem, för att vi saknar den här typen av film. Behandlar helt vardsgliga saker, inte ufon, gangsters eller tokaction. Det är ett glapp som behöver fyllas.
ulpe01 (Anmäl)   28/6 2016
Hallmark-romantik, så det är tillrätralagt och kontroverslöst enligt deras vanliga mall. Dumt, dumt, dumt, har de hört talas om kommunikation nån gång? Får en tvåa bara för att det ändå är rätt sött och romantiken lyser med sin frånvaro i min verklighet...