Betyg idag: 1 715 Besökare idag: 5 693

Originaltitel: Aquaman
Regissör:James Wan
Utgivningsår:2018

Om Aquaman:

Arthur Curry / Aquaman är kung av undervattensriket Atlantis och besitter förmågorna att manipulera havets tidvatten, kommunicera med andra vattenlevande varelser, samt simma under supersoniska hastigheter.

Jason Momoa, Amber Heard, Willem Dafoe, Patrick Wilson, Nicole Kidman, Dolph Lundgren, Yahya Abdul-Mateen II, Temuera Morrison, Ludi Lin, Michael Beach, Randall Park, Graham McTavish, Leigh Whannell, Julie Andrews (röst), Djimon Hounsou (röst)

Will Beall, David Leslie Johnson-McGoldrick

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

USA, Australien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Aquaman  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aquaman (20 st)
C_Gable (Anmäl)   19:37 14/1
Förväntade mig inte att den faktiskt skulle vara så här bra. Gillar att den tar upp ett stort problem, nämligen hur haven förorenas!
miguelmetal (Anmäl)   08:59 8/1
Ebb och flod! Aquaman lyckas med det omöjliga, nämligen att vara både usel och lysande.
jingoo (Anmäl)   23:02 5/1
Underhållande popcornfilm. Ett lättsamt matinèäventyr där undervattenmiljöerna, actionscenerna och effekterna har huvudrollen.
Benisakura (Anmäl)   17:47 5/1
Lättsam barnfilm som säkerligen uppskattas av de yngre men inte av en vuxen med barnasinnet kvar.
zallaxx (Anmäl)   13:58 5/1
Otroligt snygg film. Tron fast under vatten.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Aquaman