Aquaman

Originaltitel: Aquaman
Regissör:James Wan
Utgivningsår:2018

Om Aquaman:

I Aquaman får vi följa halvmänniskan och halvatlanten Arthur Curry på hans livs resa – en resa som inte bara tvingar honom att möta sitt sanna jag, utan också upptäcka om han är värdig det han föddes till en kung.

Jason Momoa, Amber Heard, Willem Dafoe, Patrick Wilson, Nicole Kidman, Dolph Lundgren, Yahya Abdul-Mateen II, Temuera Morrison, Ludi Lin, Michael Beach, Randall Park, Graham McTavish, Leigh Whannell, Julie Andrews (röst), Djimon Hounsou (röst)

Will Beall, David Leslie Johnson-McGoldrick

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

USA, Australien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Aquaman  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aquaman (32 st)
Genstruktur (Anmäl)   20:00 18/3
Helt obegripligt dålig och det estetiska är vidrigt.
psyche_delic (Anmäl)   19:55 17/3
"OMG THAT'S NOT A HOLOGRAM, DIE FILTHY TV DIE!" Om man går in i filmen med rätt inställning blir den lite bättre..
ShenLong (Anmäl)   14:33 17/3
det här var riktigt riktigt dåligt. på de flesta punkter. mycket märklig edit också
haajen (Anmäl)   17:58 15/3
Ok, en plågas inte alltför mycket medan en tittar men hjälp sicken sörja det här är! Några bra scener håller inte den här skutan flytande, inget minnesvärt alls.
Supernaut (Anmäl)   10:36 11/3
Dålig struktur, dåligt manus, pinsam dialog, fula effekter, extremt tveksam moral och i allmänhet helt kass.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Aquaman