Are We There Yet?

Originaltitel: Are We There Yet?
Regissör:Brian Levant
Utgivningsår:2005

Om Are We There Yet?:

Romansen mellan Nick, en playboy-ungkarl, och Suzanne, en skild två barnsmor, är hotad inför nyårsafton. När Suzannes arbete håller henne kvar på jobbet över helgen så erbjuder sig Nick att skjutsa hennes barn. Barnen, som aldrig har gillat någon av de män som deras mor umgåtts med, är fast beslutna om att göra resan till en mardröm för Nick.
Se filmen på Netflix

År: 2011
Genre: Komedi
Big Mommas: Sådan far, sådan son
Titel: Are We Done Yet?
Originaltitel: Are We Done Yet?
Regissör: Steve Carr
Regissör: Steve Rash
År: 2009
Genre: Komedi, Roadmovie
Road Trip: Beer Pong

Ice Cube, Nia Long, Nichelle Nichols, Jay Mohr, M C Gainey, Henry Simmons, Aleisha Allen, Philip Bolden, C Ernst Harth

Steven Gary Banks, Claudia Grazioso, J David Stem, David N Weiss

Komedi, Familjefilm

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Are We There Yet?  (0 diskussioner)
Kommentarer om Are We There Yet? (81 st)
F-M-J (Anmäl)   30/3 2015
Positiv överraskning med skämt som utlöses tillräckligt ofta för att hålla en vilseled från att sentimentalt kjäbbel som pågår mellan "sketcherna". En stark tvåa.
Johan_G (Anmäl)   11/3 2013
FUCK IT! Dem där jävla barna asså, finns inge ord. Snälla Ice Cube håll dig borta från denna typ av skit, du är så mycket bättre. Helt klart sevärd om man är 10-12 år ( Vilket den ändå är tänkt till) Men är du inte i den åldern skit i denna film, så kan du lägga dem 1h 30 min ( Som kändest som 2h minst) på en bättre film. Jävla skit att man måste se uppföljaren också. Bara ta till modet och se skiten och lida sig igenom skräpet.
Mr. Zhir (Anmäl)   29/10 2011
FÖR SVART! (driver bara, jag är inte rasist). Men filmen var ärligt talat dålig, undvik.
Eddydasilva (Anmäl)   25/5 2011
haha skön film med Ice Cube gillar hans filmer för de är lite speciella med humoren haha. Skön humor underhållande och rolig med mycket skämt, inget fel på denna filmen tyckte jag.
Thomas_87 (Anmäl)   12/1 2011
Har Ice Cube någonsin varit med i något som ens påminner om en bra film?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Are We There Yet?