Armitage: Dual Matrix

Originaltitel: Armitage: Dual Matrix
Regissör:Katsuhito Akiyama
Utgivningsår:2001

Om Armitage: Dual Matrix:

Naomi Armitage och Ross Sylibus har ändrat sina namn och bor nu på Mars med deras dotter Yoko. En dag revolterar robotorna på ett anti-materiakraftverk på jorden. Armitage får reda på att upploppet är del av en plan att dölja information om tredje generationens robotar. Armitage åker till jorden och får möta sin värsta fiende någonsin, nämligen replikas av henne själv!

Titel: Armitage III: Poly Matrix
Regissör: Hiroyuki Ochi
År: 1994
Genre: Science Fiction
Armitage III

Ahmed Best (röst), Ryôka Yuzuki (röst), Hikaru Hanada (röst), Yuka Imai (röst), Kazuhiro Yamaji (röst), Jôji Nakata (röst), Mitsuki Saiga (röst), Takumi Yamazaki (röst), Juliette Lewis (röst)

Naoko Hasegawa, Hideki Kakinuma

Animerad, Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Japan
Diskussioner om Armitage: Dual Matrix  (0 diskussioner)
Kommentarer om Armitage: Dual Matrix (5 st)
Gobo (Anmäl)   10/4 2007
Vore värt å se den på engelska oxå då Juliette Lewis gör en röst :P Annars bra film.
Godzillasaurus (Anmäl)   4/10 2005
Inte alls lika bra som Armitage III (originalet, inte Poly Matrix), men den är ju snyggare animerad/tecknad iaf. Och den är inte *dålig*.
Earthbind (Anmäl)   2/3 2005
Snyggt att de har limited lunchboxen som filmbild =)
nihilist (Anmäl)   25/8 2004
Stark trea! Klart bättre än den tidigare filmen. Det kan iofs bero på att jag såg den tidigare dubbad till engelska... :)
flykt (Anmäl)   23/6 2004
Armitage var den första animen jag såg och det har ju satt sina spår. somnade dock när jag såg den här sist men det var för att klockan var mkt och inte p.g.a ngn eventuell långtråkighet.