Arthur Newman

Originaltitel: Arthur Newman
Regissör:Dante Ariola
Utgivningsår:2012

Om Arthur Newman:

Wallace Avery avskyr sitt jobb, hans ex-fru och son hatar honom, och han blåser sin enda chans att leva sin dröm. För att få en nystart bestämmer han sig för att fejka sin egen död och köper sig en ny identitet som Arthur Newman.
Se filmen på Plejmo

Colin Firth, Emily Blunt, Anne Heche, Lucas Hedges, Kristin Lehman, Phillip Troy Linger, Sterling Beaumon, Devon Woods, Steve Coulter, Natalia Volkodaeva, David Andrews, Holden Hansen, Sol Miranda, Autumn Dial, M Emmet Walsh, Ron Prather

Becky Johnston

Drama

Diskussioner om Arthur Newman  (0 diskussioner)
Kommentarer om Arthur Newman (8 st)
Barneyk (Anmäl)   22/4 2015
2 mycket karismatiska britter spelar 2 mycket tråkiga amerikaner i denna mycket tråkiga film. Är inte helt värdelös men jag bryr mig inte ett skit.
jonbo (Anmäl)   2/11 2014
Lite lagom finstämt mellan varven, ganska bra musik, men lättglömt och lättviktigt.
Gigi1943 (Anmäl)   27/9 2014
zzz, behöver jag säga mer?
Krusty (Anmäl)   24/8 2014
Har aldrig förstått varför man tar engelska skådisar och låtsas att de ska vara amerikaner. Nog för att det finns en del britter som pratar bättre "amerikanska" än amerikanerna själva. Om det är någon som personifierar bilden av engelsman så är det nog Colin Firth. Varför har man då med honom i en film där han ska föreställa amerikan?
Gosub (Anmäl)   18/12 2013
Skön som tusan, man får veta precis lagom lite om karaktärerna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Arthur Newman