Assassination Games

Originaltitel: Assassination Games
Regissör:Ernie Barbarash
Utgivningsår:2011

Om Assassination Games:

Två av världens bästa lönnmördare går motvilligt ihop för att ta ner ett gemensamt mål.

Titel: The Shepherd: Border Patrol
Regissör: Walter Hill
År: 2012
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Bullet to the Head

Jean-Claude Van Damme, Scott Adkins, Kevin Chapman, Valentin Teodosiu, Ivan Kaye, Michael Higgs, Marija Karan, Andrew French, Serban Celea, Marioara Sterian, Alin Panc, Kris Van Damme, Bianca Brigitte VanDamme

Aaron Rahsaan Thomas

Action, Thriller

Weapon

Diskussioner om Assassination Games  (0 diskussioner)
Kommentarer om Assassination Games (26 st)
Gordyal (Anmäl)   19:27 12/4
Totalt intetsägande film med en överårig Nötknäppar-Klåddan som faktiskt inte tillför ett dyft. (4/15)
Raimo_1985 (Anmäl)   4/3 2018
Van Dammen sköter sig extra bra men ändå med vissa trötthetstendenser som lyser igenom, men han har mer utrymme än i många andra sentida produktioner med karln. Han behöver dock ta mer utrymme. Scott Atkins är så tråkig och sammanbiten och fantasilös så räkneverket i dvd-spelaren stannar. Skurkarna är rejält töntiga karikatyrer, vi tittare bjuds även på en märklig Al Pacino Gudfadern 2-imitation. Haha! Svårt att känna något för någon i filmen, utöver tjejerna och sköldpaddan. Mycket blodig hämd och som föregående talare haajen sade, ett pissgult filter ligger över bilden. Vet inte vad de vill uppnå med det. Nä, det här var snabbt glömt.
ulpe01 (Anmäl)   5/5 2017
Hade större förhoppningar än jag borde haft kanske. Delar av filmen är lovande, men brist på bra action gör det här till en rätt tråkig historia. Och Adkins håller inte måttet gentemot Van Damme. Suck.
Scooterpie (Anmäl)   17/5 2014
Unket. Riktigt, riktigt unket.
haajen (Anmäl)   24/1 2014
Storyn är, till en början, inte helt usel men det är på tok för lite action och tillsist blir det bara för lökigt. Och varför ser filmen ut som om ngn pissat på negativet?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Assassination Games