Assassination Nation

Originaltitel: Assassination Nation
Regissör:Sam Levinson
Utgivningsår:2018

Om Assassination Nation:

Historien om några tonårsflickor i småstaden Salem vars privatliv blir internationellt mediestoff efter att de utsatts för en hackerattack.

Titel: Ingrid Goes West
Originaltitel: Ingrid Goes West
Regissör: Matt Spicer
År: 2017
Genre: Drama, Komedi
Ingrid Goes West

Odessa Young, Suki Waterhouse, Abra, Hari Nef, Bill Skarsgård, Joel McHale, Bella Thorne, Anika Noni Rose, Colman Domingo, Maude Apatow, Cody Christian, Kathryn Erbe, Susan Misner, Danny Ramirez, Kelvin Harrison Jr, Joe Chrest, Lukas Gage, Jeff Pope

Sam Levinson

Drama, Komedi, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om Assassination Nation  (0 diskussioner)
Kommentarer om Assassination Nation (1 st)
ekback (Anmäl)   19:49 9/7
Der blir lite väl långsökt hur folk drar slutsatser och reagerar utifrån vissa händelser, men bortsett från det så tycker jag ändå filmen är sevärd då den tar upp ett flertal intressanta ämnen. Skådisarna är helt ok, handlingen och ett fåtal karaktärer är tillräckligt intressanta och i slutändan bjuds det på både action, splatter och andra överraskningar. Kul med lite omväxling också att filmen använder språk och film/klipp-stil som speglar dagens sociala medier och direktkommunikation.