Asteroid

Originaltitel: Asteroid
Regissör:Bradford May
Utgivningsår:1997

Om Asteroid:

En asteroid är på ingång och USAs regering försöker förgöra den. När de inte lyckas visar det sig att den är på väg mot Dallas, Texas.

Titel: Deep Impact
Originaltitel: Meteor Storm
Regissör: Tibor Takács
År: 2010
Meteor Storm

Annabella Sciorra, Michael Biehn, Anne-Marie Johnson, Don Franklin, Carlos Gómez, Michael Weatherly, Jensen Daggett, Anne-Marie Johnson, Frank McRae, Denis Arndt

Robbyn Burger, Scott Sturgeon

Action, Thriller, Science Fiction

Diskussioner om Asteroid  (0 diskussioner)
Kommentarer om Asteroid (18 st)
Rai (Anmäl)   5/1 2018
Urfånig!!!!
Astrojacob (Anmäl)   1/11 2013
Kan inte såga men ytterst nära kalkon, dvs Etta. Effekterna inte mycket att hurra för och mesta tiden går åt att leta bland fejkade bränder. Klimax efter dryg timma och man väntar förgäves på upprepning eller fortsättning. Bara tårar, b-skådisar och floskler. Stackars gråtande Annabella och Biehn, fanns det inga andra manus det året? Tvåa.
Robkiller (Anmäl)   6/6 2013
En Asteroid hotar jorden... vad ska man göra nu?... Såg den när den kom och den var väl sämre än jag kommer ihåg den. Uselt filmat med kass regi och konstig klippning... allting är för segt... och det blir mest en massa springande och pratande... musiken som spelas mest hela tiden känns malplacerad och skådisarna är väl inte mycket att hurra för... får väl duga, mest p.g.a att det har kommit stora mängder katastroffilmer på senare år, som faktiskt är sämre.
Djason (Anmäl)   25/4 2010
Typisk b-film som hamnar direkt på dvdhyllorna.
CultOfZenith (Anmäl)   7/9 2008
Hehe, skön b-film som drar ut på plågan härligt länge.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Asteroid