The Astronaut's Wife

Originaltitel: The Astronaut's Wife
Regissör:Rand Ravich
Utgivningsår:1999

Om The Astronaut's Wife:

Spencer och hans fru är det perfekta paret. När Spencer som är astronaut är ute på ett rutinuppdrag i rymden händer plötsligt något och NASA tappar kontakten med rymdkapseln i två minuter. Tillbaka på jorden framgår det ganska klart att Spencer inte är sig lik. Vad hände egentligen uppe i rymden?

Titel: Faculty
Regissör: Ron Moler
År: 1999
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller
The Runner

Charlize Theron, Johnny Depp, Joe Morton, Clea DuVall, Donna Murphy, Nick Cassavetes, Samantha Eggar, Gary Grubbs, Blair Brown, Tom Noonan, Tom O'Brien (II)

Rand Ravich

Drama, Thriller, Science Fiction

Diskussioner om The Astronaut's Wife  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Astronaut's Wife (161 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Jamesa (Anmäl)   9/7 2017
Bra film, gillar idén och framförandet.
Bumbi78 (Anmäl)   9/2 2017
Småspännande med rätt creepy stämning. Funkar att se som thriller med lite sci-fi inslag. Kom på mig själv med att jämföra med Djävulens advokat där Theron har en liknande roll.
sawa (Anmäl)   20/12 2015
Sicken smörja! Drama? Thriller? Science Fiction? Nej: Trams! "Skrämmande" står det på omslaget…
krank-mma (Anmäl)   20/7 2015
Jag tror att den här filmen behöver ses som en psykodrama-thriller i första hand och som en scifi-film i sista hand. För det är inte mycket scifi, och börjar man se filmen med inställningen att man vill se scifiskräck blir man nog besviken. Den var ingen fullpottare för mig direkt, men för någon som är mer intresserad av "levnadsöden" och interpersonella draman... skulle jag helt klart kunna rekommendera den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Astronaut's Wife