Attack Force

Originaltitel: Attack Force
Regissör:Michael Keusch
Utgivningsår:2006

Om Attack Force:

Lawson förlorar sitt attack-team i en kallblodig attack. Han börjar undersöka de konstiga omständigheterna som ledde till förlusten. Spåren leder honom till CTX Majestic, en topphemlig militäroperation. Militären vill hålla operationen dold och gör allt för att röja honom.

Titel: Against the Dark
År: 2008
Genre: Kriminalare
Kommissarien och havet - Den inre kretsen
Titel: The Virgin Movie
Originaltitel: The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Regissör: Craig Moss
Regissör: Vic Armstrong
År: 2014
Genre: Action, Thriller, Science Fiction
Left Behind

Steven Seagal, David Kennedy, Adam Croasdell, Ileana Lazariuc, Lisa Lövbrand, Evelyne Armela O'Bami, Emanuel Parvu, Michael Carter

Joe Halpin, Steven Seagal

Drama, Action, Science Fiction

Diskussioner om Attack Force  (0 diskussioner)
Kommentarer om Attack Force (41 st)
Lock24 (Anmäl)   16/6 2015
Den sämsta Seagalfilmen jag har sett, ganska underhållande och bra men kvaliteten är låg. En svag like.
Robkiller (Anmäl)   18/11 2013
Seagal kutar runt i jakt på en ny drog... låter ju inte helt orimligt; tyvärr så blir det i alla fall en riktigt usel film av det... kassa skådisar, dålig action, ursäkt till handling och sedan börjar de av någon anledning dubba Seagal efter halva filmen... varför??... undvik detta.
RichardEk (Anmäl)   19/7 2013
Actionsoppa utan tydlig riktning eller mål. Seagal verkar inte ha velat vara med, eller så har väldigt mycket ändrats i postproduktionen, för hans röst är dubbad vid flera tillfällen. Så det är en katastrof på många sätt, med ett science fiction - tema vi sett alltför många gånger. Frågan är: Kommer Steven Seagal någonsin att medverka i en bra actionfilm igen?
dudson (Anmäl)   6/3 2013
Helt klart en av herr fiskmås allra sämsta filmer och det säger inte så lite det! men får ge han en eloge som försöker Iaf -1
Film Guden (Anmäl)   15/7 2011
Höjer till godkänt. Rätt rolig och alltid kul blandning med action och skräck. Så dum historia att den kan ha sin lilla plats i en Kalkon-samling.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Attack Force