Attraction

Originaltitel: Attraction
Regissör:Russell DeGrazier
Utgivningsår:2000

Om Attraction:

Sedan Matthew dumpades av Liz, har han vägrat släppa taget om henne. Han ringer henne på alla möjliga tidpunkter och förföljer henne. Liz, som är rädd, kontaktar Matthews bästa vän Garrett som tröstar henne och lovar att beskydda henne. Nu spelar Matthew ut sitt sista kort för att såra Liz. Han inleder ett förhållande med hennes vän Corey, ett drag som får oanade konsekvenser.

Gretchen Mol, Matthew Settle, Tom Everett Scott, Samantha Mathis, Josh Hutchinson, Michelle Stafford

Russell DeGrazier

Drama, Romantik, Thriller

Diskussioner om Attraction  (0 diskussioner)
Kommentarer om Attraction (5 st)
NPR (Anmäl)   31/8 2007
uppenbart att ni inte förstår vad denna filmen handlar om! Den stora helheten med att hur det männskliga psyket reagerar i pressade situationer... se om den igen då och Förstå den Tack.
Chris90 (Anmäl)   2/5 2007
dålig
todape (Anmäl)   9/1 2007
The Mirror menar att det här skulle vara en lysande thriller, jag säger raka motsatsen. Attraction är snarare en medioker thriller med en otänkbar och ogenomtänkt handling. Ogenomtänkt eftersom den mer känns virrig än tät och spännande, otänkbar för att hela idéen talar emot sig själv på ett eller annat sätt.
ophelia (Anmäl)   6/2 2005
Som sagt, sina stunder... seg...
Björt Bjärv (Anmäl)   2/4 2003
Den har sina stunder men är lite seg