Austin Powers in Goldmember

Originaltitel: Austin Powers in Goldmember
Regissör:Jay Roach
Utgivningsår:2002

Om Austin Powers in Goldmember:

Dr. Evil och hans medhjälpare Mini Me lyckas ta sig ut från det rymningssäkra fängelset där de hålls inspärrade. Den hemlige agenten Austin Powers måste rycka ut för en tredje gång och återställa ordningen.

Titel: Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
Regissör: Peter Howitt
År: 2003
Genre: Komedi, Äventyr
Johnny English
Titel: Casino Royale James Bond 007!
Originaltitel: Casino Royale
Regissör: Ken Hughes, Val Guest, John Huston, Joseph McGrath, Robert Parrish
År: 1967
Genre: Komedi
Casino Royale James Bond 007!
Titel: Dr. Goldfoot and the Bikini Machine
Originaltitel: Dr. Goldfoot and the Bikini Machine
Regissör: Norman Taurog
År: 1965
Genre: Komedi, Science Fiction
Dr. Goldfoot and the Bikini Machine

Michael Caine, Mike Myers, Robert Wagner, Michael York, Fred Savage, Seth Green, Verne Troyer, Beyoncé Knowles, Mindy Sterling, Carrie Ann Inaba, Diane Mizota, Nobu Matsuhisa

Mike Myers, Michael McCullers

Komedi, Action, Kriminalare, Äventyr

Med i listor: Parodier
Diskussioner om Austin Powers in Goldmember  (0 diskussioner)
Kommentarer om Austin Powers in Goldmember (457 st)
Rai (Anmäl)   23/1 2018
Dom här filmerna är bara så otroligt fåniga. Var finns humorn?
Filmfantast86 (Anmäl)   14/10 2017
trams
Ful_fisk (Anmäl)   30/1 2017
Svagast i serien absolut, men även ifall det finns långa transportsträckor väljer jag ändå med nöd och näppe att ge den godkänt. Här garvar man ändå högt emellanåt och visst är det kul att se alla karaktärerna igen (utom Fat Bastard). Är svag för kändis-cameos och här finner man ju något av det enormaste man sett inom den kategorin. Värd att se om man gillar ettan och tvåan och ifall man får lust att se om de två kan man gott ta sig an den här trean också.
yrkeschaufföre (Anmäl)   12/9 2016
Om man inte gör misstaget att se den i nära samband med de andra två så håller den sig på godkänd.
wasteoftime (Anmäl)   21/8 2016
Nej, nej och åter nej. Det fick inte lika illa sist som jag försökte se den här, och fick stänga av efter en halvtimme, men nu hade jag lite förströelse vid sidan av filmen, och orkade ta mig igenom den, Den absolut enda ljuspunkten i den här filmen är de förstra två minutrarna, men sedan är det bara bajsbrunt. Vilket ju är en passande färg, för filmen.Jag förstår inte hur jag en gång i tiden kan ha tyckt att det här var underhållande. Men sådant är livet, antar jag. 3,5 på SH-skalan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Austin Powers in Goldmember