Avengers: Infinity War

Originaltitel: Avengers: Infinity War
Regissör:Anthony Russo, Joe Russo
Utgivningsår:2018

Om Avengers: Infinity War:

The Avengers och deras allierade superhjältar riskerar allt i ett försök att besegra den mäktige Thanos innan hans förödande attacker har förstört hela universum. Den största konfrontationen genom tiderna väntar.

Robert Downey Jr, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Don Cheadle, Benedict Cumberbatch, Tom Holland (III), Chadwick Boseman, Zoe Saldana, Karen Gillan, Tom Hiddleston, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Anthony Mackie, Josh Brolin

Christopher Markus, Stephen McFeely

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

The Avengers 3: Part 1

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Avengers: Infinity War  (0 diskussioner)
Kommentarer om Avengers: Infinity War (59 st)
Björkman (Anmäl)   10:11 19/8
Ett snäpp upp jämfört med många andra superhjältefilmer då den är lite mörkare och inte lika förutsägbar. Avslutningen är riktigt bra och inte som brukligt kan man säga utan att säga för mycket. Rollistan är för övrigt rätt galen när man tänker på det. Hur många som helst är med från tidigare filmer. De få som inte är med lär dyka upp i nästa film i serien kan tänkas.
santiago (Anmäl)   00:22 13/8
Snygg och mycket action men hade en tendens att ge mig huvudvärk också.
ekneB (Anmäl)   00:39 5/8
man får vad man kan förvänta sig och lite till, väldigt stark trea
widez (Anmäl)   00:48 4/8
Denna ligger på ungefär samma nivå som de andra Avengers-filmerna. Lite för mycket action. Lite för lite story.
amam (Anmäl)   14:32 3/8
Ja, helt okej. Började lite väl abrupt men annars är det, som vanligt med en Marvel-film, action nästan non-stop. Gillade inte speciellt publikfrieriet med Black Panther men annars så verkar det vara början till en bra avslutning på MCU-sagan. Jag är lite orolig över hur de tänker avsluta det i uppföljaren däremot, de kommer nog att rulla tillbaka allt de uppnådde i den här filmen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Avengers: Infinity War