Avengers: Infinity War

Originaltitel: Avengers: Infinity War
Regissör:Anthony Russo, Joe Russo
Utgivningsår:2018

Om Avengers: Infinity War:

The Avengers och deras allierade superhjältar riskerar allt i ett försök att besegra den mäktige Thanos innan hans förödande attacker har förstört hela universum. Den största konfrontationen genom tiderna väntar.

Titel: Suicide Squad
Regissör: Joss Whedon
År: 2015
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Avengers: Age of Ultron

Robert Downey Jr, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Don Cheadle, Benedict Cumberbatch, Tom Holland (III), Chadwick Boseman, Zoe Saldana, Karen Gillan, Tom Hiddleston, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Anthony Mackie, Josh Brolin

Christopher Markus, Stephen McFeely

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

The Avengers 3: Part 1

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Superhjältar
Diskussioner om Avengers: Infinity War  (0 diskussioner)
Kommentarer om Avengers: Infinity War (66 st)
per_automatik (Anmäl)   01:39 1/10
Den filosofiska aspekten av thanos är fantastisk
HerrNenne (Anmäl)   23:15 25/9
Wow. Oj, detta var alldeles för hastat. Det gör att allt som händer helt verkar sluta ha tyngd. Är som att dom plockar pärlor istället för universums starkaste kraftstenar. Synd! Det händer såpass mycket, och måste in så mycket både action och plot, att det egentligen inte pratas någonting i den, förutom när något som precis ska hända måste ha en bakgrund. Den tar modiga steg, och kommer för alltid vara en stark filmupplevelse och en klassiker på det, men det är faktiskt inte bra nog det här. Känns som att det bara är billiga vägar kvar. Men vad vet jag.
gustaw (Anmäl)   14:12 24/9
tråkig o rörligt. Svårt att fatta vad filmen handlar om :/
JohanHag (Anmäl)   22:11 15/9
Vad fan är det som händer? Har folk alltid gillat sånt här skräp? Ingen handling, bara one-liners (dåliga) och CGI.smörja. Har Marvel-filmerna blivit något slags opium för folket? Förstår inte över huvudtaget hur den här kan få så höga betyg. Det enda jag hade hopp om efter ett tag var actionscenerna, men de blir bara olidligt tråkiga med den ena demiguden efter den andra som skjuter eller slänger nåt CGI objekt helt utan tanke. Riktigt bra action bygger spänning, detta är bara en lång gäspning.
Tenchi (Anmäl)   21:23 13/9
Jag blev besviken, kanske mest på att jag anar hur den avslutande filmen kommer att bli. Dom gjorde några oväntade svängar och några överraskande scener. Men så kom jag att tänka på det att, pengar kommer att styra, filmmakarna, eller rättare sagt produktionsbolaget, kommer inte att låta nästa film avslutas på det sätt som första avslutades. Tyvärr. Jag hade gärna sett det men det kommer inte hända. För mycket pengar och franchise inblandat för att dom ska våga det. Det kommer att göras tidshopp och så blir allt bra igen. Lovar! Seb tyckte jag att CGIn på sina håll var rysligt dålig för en blockbuster år 2018.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Avengers: Infinity War
Se filmen