Aztec Rex

Originaltitel: Tyrannosaurus Azteca
Regissör:Brian Trenchard-Smith
Utgivningsår:2007

Om Aztec Rex:

En grupp spanska conquistadorer ledda av Hernán Cortéz anländer till sextonhundratalets Sydamerika. Där möter de en grupp infödingar som de måste alliera sig med för att förgöra en gemensam fiende. En livs levande Tyrannosaurus rex.

Titel: Cowboys vs Dinosaurs
Regissör: Billy O\'Brien
År: 2011
Genre: Thriller, Äventyr, Science Fiction
Ferocious Planet

Ian Ziering, Jack McGee, Marco Sanchez, William Snow, Dichen Lachman, Kalani Queypo, Shawn Lathrop, Marc Antonio, Allen Gumapac

Richard Manning

Action

Diskussioner om Aztec Rex  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aztec Rex (10 st)
Rai (Anmäl)   20/3 2018
Gäsp, går inte att skriva mycket mer!!
Robkiller (Anmäl)   25/5 2013
SyFy film... Spanjorerna erövrar Aztekerna.. men får oväntat motstånd av en T-Rex... vafan... är väl ungefär lika dumt som det låter... en del springande i djungeln och nån liten by med indianer.... det hade faktiskt blivit rätt så ok trots de medelmåttiga skådespelarna om inte effekterna hade varit så otroligt skitfula... CGI:n på T-Rexen är verkligen bottenklass även för att vara SyFy... lite kul med temat... men inte välgjort på något vis...
Ondskapt (Anmäl)   19/1 2012
Som väntat är effekterna tokfula, men fulast är ändå Ian Zierings peruk som verkligen förtjänar en egen stjärna på walk of fame. Lite småskön rulle ibland när dinosaurien härjar loss, lökig kärlekshistoria med vaniljskildrat sex och en aztek-kung med tysk flagga målad på sig.
craptastic (Anmäl)   12/1 2012
CGI på detta sätt är verkligen hemskt. Dock funkar rullen som en korkad hjärndödare när man vill ha något lättsamt. Egentligen som vilken sketen Hollywood film som helst fast med en lägre budget.
Infernali (Anmäl)   2/8 2009
Ian Ziering kommer få många erbjudanden efter detta, han är glödhet igen!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Aztec Rex