Betyg idag: 1 591 Besökare idag: 5 803

Originaltitel: The Boss Baby
Regissör:Tom McGrath
Utgivningsår:2017

Om Baby-bossen:

Baby-bossen är berättelsen om hur nykomlingen i familjen kan vända upp och ner på hela ens tillvaro. Men det är också en historia om vikten av sin familj, berättat ur synvinkeln från en fantasifull 7-åring vid namn Tim.

Titel: Skipped Parts
Regissör: Jonathan Kaplan
År: 1987
Genre: Drama, Komedi, Thriller, Science Fiction
Project X

Alec Baldwin (röst), Steve Buscemi (röst), Jimmy Kimmel (röst), Lisa Kudrow (röst), Tobey Maguire (röst), Miles Bakshi (röst), James McGrath (röst), Conrad Vernon (röst), ViviAnn Yee (röst), Eric Bell Jr (röst), David Soren (röst), Edie Mirman (röst)

Michael McCullers

Komedi, Animerad, Familjefilm

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Baby-bossen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Baby-bossen (13 st)
vonadel (Anmäl)   05:00 14/10
Min första animerade i 4K och blir impad av den knivskarpa kvallen. Det lägger sig efter hand, ungefär som engagemanget för filmen i stort. Tycker ändå den var helt ok, t o m lite bättre än väntat, då den fått ganska ljum kritik. 6/10
emilype (Anmäl)   23:10 18/9
Handlingen innehållslös och något förvirrande. Den var inte ens rolig. Varken jag eller mina två barn (6 och 12 år) skrattade en enda gång. Ett kred är att den tog upp syskonkärlek och problematiken att bli storasyskon och dela uppmärksamheten samt fantasifullhet hos barn (även om det ibland var mer "obehagligt" hur mycket fantasi han hade). En mycket svag 2a.
myslas (Anmäl)   13:32 7/9
Snyggt animerad och har något enstaka moment som man skrattar åt men herre jösses vilket innehållslöst skräp.
markus1990 (Anmäl)   23:30 27/8
Inget speciellt
Catan (Anmäl)   22:04 7/8
Sonen fullkomligt ääälskar denna. Jag tycker mindre och mindre om den för varje gång...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Baby-bossen
Se filmen