Betyg idag: 1 668 Besökare idag: 5 245

Originaltitel: Baby Driver
Regissör:Edgar Wright
Utgivningsår:2017

Om Baby Driver:

En ung begåvad flyktbilsförare som arbetar för olika bankrånare får problem när ett rån går fel.

Titel: Signs
Regissör: Drew Pearce
År: 2014
Genre: Drama, Komedi, Kriminalare
Marvel One-Shot: All Hail the King

Ansel Elgort, Lily James, Kevin Spacey, Jamie Foxx, Jon Hamm, Eiza González, CJ Jones, Jon Bernthal, Lanny Joon, Flea, Hal Whiteside, R Marcos Taylor, Brogan Hall, Sky Ferreira, Lance Palmer, Micah Howard, Paul Williams (III), Viviana Chavez, Hudson Meek

Edgar Wright

Action, Kriminalare, Thriller

Storbritannien, USA
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Baby Driver  (0 diskussioner)
Kommentarer om Baby Driver (20 st)
BrutusBeefcake (Anmäl)   11:55 19/8
Kanske en av de mest välgjorda actionfilmerna som någonsin skapats. Detta var ren magi, lika cool som ett GTA-spel och lika spännande som de bästa heistfilmerna med sköna karaktärer och härligt våld. Skön musik också och klippningen är utom denna värld. Grymt bra. (14/15)
emilstjernholm (Anmäl)   12:37 17/8
Kitschig men originellt berättad historia. Musiken lyfter filmen och även om jag inte är någon större fan av biljakter tycker jag att de tekniska lösningarna var så pass häftiga att det hela blev intressant. Snygg scen när Baby springer till fots.
Barneyk (Anmäl)   19:39 12/8
Det finns detaljer här som är fantastiska och Elgort är jättebra i huvudrollen. Jamie Foxx stjäl dock showen. Men det är för spretigt och den lyckas inte engagera mig emotionellt som den borde för att funka. Jag gillar verkligen att den känns egen, i ton och stämning såväl som tempo och detaljer. Den inleder starkt också med en biljakt som faktiskt känns inspirerad och som drar med mig. Så överlag gillar jag verkligen det här men hade velat ha mer som engagerade eller höll ihop det. Stark trea!
Pingstpastorn (Anmäl)   21:15 10/8
Överdriven b-action av värsta slaget.
Körsbär (Anmäl)   22:42 6/8
Positivt överraskad då jag inte hört ett pip om filmen, slutet var väl inte så lyckat kanske. Men resan dit var riktigt underhållande, blir en fyra för mig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Baby Driver