Baby Driver

Originaltitel: Baby Driver
Regissör:Edgar Wright
Utgivningsår:2017

Om Baby Driver:

En ung begåvad flyktbilsförare som arbetar för olika bankrånare får problem när ett rån går fel.

Titel: Atomic Blonde
Regissör: Justin Lin
År: 2011
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Fast and Furious 5

Ansel Elgort, Lily James, Kevin Spacey, Jon Bernthal, Jamie Foxx, Jon Hamm, Eiza González, Flea, Sky Ferreira, Lanny Joon, R Marcos Taylor, CJ Jones, Lance Palmer, Paul Williams (III), Hal Whiteside, Hudson Meek, Wilbur Fitzgerald, Big Boi, Killer Mike

Edgar Wright

Action, Kriminalare, Thriller

Storbritannien, USA
Diskussioner om Baby Driver  (0 diskussioner)
Kommentarer om Baby Driver (71 st)
Jansmyr (Anmäl)   18:57 20/9
Första tio minuterna är en femma, första halvtimmen en fyra, därefter blir den en typisk heist-film med lite melodrama sånär som filmens kärlek till musik.
Bumbi78 (Anmäl)   23:05 22/7
En action som känns fräsch. Kanske beror det på all musik tillsammans med snygga actionscener. För i grunden är det en klassiskt uttjatad bilaction med tillhörande romans.
Stygga-Vargen (Anmäl)   22:44 19/7
Kass.
Viktor89 (Anmäl)   14:56 16/7
Detaljerna och musiken gjorde filmen till en femma. Utan det hade det varit en helt vanlig hit and run film
Solidus (Anmäl)   14:37 27/5
Underhållande actionfilm med hjärta och oväntat lite bilaction, men det lilla som är med är en fantastiskt att skåda. Jag trodde att jag skulle störa mig betydligt mer på att vår hjälte heter Baby, men faktum tänkte inte jag ens på det. Ansel Egort gör ett bra jobb med att väcka sympati för vår huvudperson och han delar fin kemi med Lily James. Som många medlemmar skriver så är filmens hjärta dess musik och hur man har klippt så att scenerna och musiken samspelar med varandra. Sevärd!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Baby Driver