Baby on Board

Originaltitel: Baby on Board
Regissör:Brian Herzlinger
Utgivningsår:2009

Om Baby on Board:

Ett par lever sina gladaste dagar i livet, allting går bra, och bägge har otroligt bra karriärer. Men allting vänds upp och ner, när kvinnan blir gravid.

Titel: Witless Protection
Regissör: Andy Fickman
År: 2015
Genre: Komedi, Action
Paul Blart: Snuten i varuhuset 2

Heather Graham, Jerry O'Connell, John Corbett, Katie Finneran, Lara Flynn Boyle, Brian Sills, Anthony Starke, Heather Prete, Jessica Zorn, Jaiden Hidalgo, Kirk Anderson, Peggy Roeder, Bob Weagant, Keith Uchima, Sherry Shaoling, Pam Levin, Cindy Chang

Michael Hamilton-Wright, Russell Scalise

Komedi, Romantik

Recension Baby on Board

- weng-weng sätter betyg 1 och skriver:
Nej, egentligen är det bara Lara Flynn Boyle, som Heathers chef, som är riktigt rolig, men det är på en helt annan och groteskare nivå. Hennes botoxinjektioner och plastikoperationer har helt enkelt gjort henne omöjlig att känna igen - jag vet egentligen inte om det kan räknas som humor.

Recension av Baby on Board - Läs hela!

Diskussioner om Baby on Board  (0 diskussioner)
Kommentarer om Baby on Board (17 st)
Tatty (Anmäl)   17/9 2016
En sån där fjantig rolig film som fick mig att skratta ibland. De är sköna och galna.
lancell (Anmäl)   26/6 2014
Urkass humor med värdens mest jobbiga huvudkaraktär, vem beter sig som henne? Dessutom så börjar dramat med att hon ser sin partner kyssa en annan kvinna som händer av misstag, men ändå leder det till att hon bara misstänker att han har en affär? Har hon minne som en guldfisk?
jessl0h (Anmäl)   28/2 2014
När man inte ens orkar se klart en film är det riktigt kasst.
Commandante (Anmäl)   15/5 2013
Jag klarade inte av att se klart den här spottloskan till film. Bland det absolut sämsta jag någonsin sett. Det är sådana här gånger jag saknar möjligheten att kunna ge minusbetyg.
Luene (Anmäl)   23/1 2012
Vissa saker var kul. Bebisar är söta. Men den kändes lam och lite B.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Baby on Board