Babysitter Wanted

Originaltitel: Babysitter Wanted
Regissör:Jonas Barnes, Michael Manasseri
Utgivningsår:2008

Om Babysitter Wanted:

Angie Albright är glad över att äntligen få lämna sitt skyddade och strikt religiösa hem för att börja på college. Hennes nya rumskompis är vildare än vad hon är van vid, men Angie upptäcker snart att finns mycket större hot att oroa sig för än ett stökigt studentrum.
Se filmen på Headweb

Regissör: J S Cardone
År: 2006
Genre: Skräck
Wicked Little Things

Kristen Dalton, Sarah Thompson, Monty Bane, Bill Moseley, Nana Visitor, Bruce Thomas, Matt Dallas, Brett Claywell, Kai Caster, Jillian Schmitz, Tina Houtz

Jonas Barnes

Thriller, Skräck

Diskussioner om Babysitter Wanted  (0 diskussioner)
Kommentarer om Babysitter Wanted (40 st)
kenzo2013 (Anmäl)   11/5 2018
Bra koncept och ganska underhållande. Men många moment som kändes som en B-film
Stygga-Vargen (Anmäl)   1/11 2017
Bra grejer!
Bumbi78 (Anmäl)   23/12 2015
Inte riktigt det vanliga konceptet när det kommer till den här typen av skräckis vilket är positivt. Och köper storyn trots att den är helt uppåt väggarna. Problemet är egentligen att den är fult gjord med ett stenstrist foto. Visst är det begränsat av budget, men tror att med ett mer livligt foto och scenografi hade åtm jag lurats till ett högre betyg.
Tatty (Anmäl)   14/9 2014
Nja. Långdragen och lite seg film. Inte ens läskig. Man undrade vad som skulle hända. Filmen var inte jätte dålig men inte bra heller.
Dele (Anmäl)   10/3 2012
Då och då lyckas man hyfsat att bakom överdramatisering dölja den totala bristen på logik. Ett par effektiva scener finns, men det här är mer standard än vad det försöker vara. Trist slut också.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Babysitter Wanted