Möhippan

Originaltitel: Bachelorette
Regissör:Leslye Headland
Utgivningsår:2012

Om Möhippan:

De har känt varandra sedan high school, Regan, Gena, Katie och Becky. De två förstnämnda är singeltjejer och deras huvudintresse är att festa. Katie har däremot lekt av sig och är istället inställd på att få sin kille Frank att fria till henne. Chocken blir total när Becky, den goa tjejen med raggfaktor noll, förklarar att hon ska gifta sig. Inte nog med den hemska nyheten, hon vill dessutom att neurotiska Regan ska bli hennes hederstärna.

Titel: Bridesmaids
År: 2017
Rough Night
Titel: Staten Island Summer
Originaltitel: Staten Island Summer
Regissör: Rhys Thomas (III)
År: 2015
Staten Island Summer
Titel: F
Originaltitel: F
Regissör: Johannes Roberts
År: 2010
Genre: Thriller, Skräck
F

Kirsten Dunst, Lizzy Caplan, Isla Fisher, Rebel Wilson, Kyle Bornheimer, James Marsden, Adam Scott, Paul Corning, Andrew Rannells, Hayes MacArthur, Horatio Sanz, Shauna Miles, Ann Dowd, Ella Rae Peck, Arden Myrin, Sue Jean Kim, June Diane Raphael

Leslye Headland

Komedi, Romantik

Diskussioner om Möhippan  (0 diskussioner)
Kommentarer om Möhippan (78 st)
Hans Moleman (Anmäl)   08:38 4/5
Lol.
yrkeschaufföre (Anmäl)   01:44 14/4
Jag misstänkte att jag sett den innan, men inte mycket var bekant. Slutet gör filmupplevelsen uthärdlig men första timmen är för grov och full av svordomar, dessutom knarkromantik. Det är inte huvudingredienserna i mina favoritfilmer. Svag tvåa.
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
asasae (Anmäl)   14/8 2017
Så jäkla lågt och pinsamt att smilbanden bara drogs mer neråt ju längre in i filmen jag kom. En sån här film ska ju vara rolig! Det var den INTE! 😱
Pingstpastorn (Anmäl)   7/8 2017
Bland det tråkigaste jag sett.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Möhippan