Backroad Justice

Originaltitel: Pressure Point
Regissör:Eric Weston
Utgivningsår:2001

Om Backroad Justice :

Jed Griffin åker tillsammans med familjen upp till Vermont för att ha semester. Det visar sig att de verkligen valt fel tidpunkt, en man jagas av polisen för rån och mord. Mördaren kommer till Jed och stjäl deras husbil. Jed förväxlas med mördaren och nu är plötsligt han den jagade.

Michael Madsen, Victoria Snow, Ricky Mabe, Samantha E Cutler, Jeff Wincott

William Lee (II)

Action, Thriller

Kanada
Diskussioner om Backroad Justice  (0 diskussioner)
Kommentarer om Backroad Justice (6 st)
jonbo (Anmäl)   13/7 2008
Inga överraskningar. Jeff Wincott är ju ingen större mästare som skurk (till skillnad från hans bror Michael).
D-Flex (Anmäl)   11/2 2008
Såg den precis på Tv3, och jag var tvungen att avreagera mig nånstans. Det här var det sämsta jag någonsin sett, utan att överdriva. Fan vilka bra mobiler det fanns i början av 2000-talet, jag menar som står emot en kula. Sen har vi den goa smällen med husbilen, JUST DET!! Fan vad förbannad jag blir! Men det var ju iofs ett bländande skådespeleri, HELT FANTASTISKT!
O´Reilly (Anmäl)   10/2 2008
ZZZZ...
mindcooler (Anmäl)   11/1 2008
Standard-nattfilm.
kus (Anmäl)   24/12 2007
Det finns sämre filmer även om de inte är jättemånga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Backroad Justice