Bad Boys

Originaltitel: Bad Boys
Regissör:Michael Bay
Utgivningsår:1995

Om Bad Boys:

Poliserna Mike Lowery och Marcus Burnette har 72 timmar på sig att hitta knark värt omkring 100 miljoner dollar innan deras fall läggs ner för gott. Och när en vän till Lowery blir mördad av några knarkhandlare blir han bara mer bestämd. De lyckas hitta vittnet till mordet, men för att övertyga henne att vittna i en rättegång blir de tvungna att byta plats med varann. Mike blir Marcus, och Marcus blir Mike. Detta visar sig senare bli komplicerat och farligt.
Se filmen på Netflix

Regissör: John McTiernan
År: 1995
Genre: Action, Thriller
Die Hard - Hämningslöst

Will Smith, Martin Lawrence, Tea Leoni, Tcheky Karyo, Theresa Randle, Joe Pantoliano, Marg Helgenberger, Kevin Corrigan, Marc Macaulay, Nestor Serrano, Michael Imperioli

Jim Mulholland, Doug Richardson, Michael Barrie

Komedi, Action, Thriller

Recension Bad Boys

- Rollywood sätter betyg 3 och skriver:
Bad Boys blev en av 90-talets roligaste komedier. En historia om två narkotikapoliser i Miami som verkligen är "partners". Det är en film som har allt när det gäller action... galna skottlossningar, stora explosioner, kvaddade bilar, slagsmål och mycket mer...

Recension av Bad Boys - Läs hela!

Diskussioner om Bad Boys  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Boys (357 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   13/10 2017
wasteoftime (Anmäl)   1/4 2017
Om vi ska börja med vad som är bra, så är det kemin mellan Martin Lawrence och Will Smith. Sedan blir det svårare att hitta ljuspunkter. Tea Leoni är odräglig i den här filmen. Visst, den var rätt häftig när den kom, det ska den ha, men oj vad man hunnit tröttna på Michael Bay sedan dess. Men nej, det är inte dåligt, det är bara väldigt mediokert. 0,2 på SH-skalan.
Tatty (Anmäl)   9/2 2017
Så spännande och bra. Älskar Will Smith och Martin Lawrence i filmen!!
Stygga-Vargen (Anmäl)   16/10 2016
Nej, den här föll mig inte i smaken.
Sarakin76 (Anmäl)   7/9 2016
hadde det ikke vært for all den høylytte skrikinga så hadde det blitt en firer. nå blir det +3 isteden.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Boys