Bad Boys II

Originaltitel: Bad Boys II
Regissör:Michael Bay
Utgivningsår:2003

Om Bad Boys II:

Narkotikapoliserna Mike och Marcus undersöker var det enorma utbudet av ecstasy kommer från och märker att en ny knarkkung håller på att ta över Miami...

Titel: S.W.A.T.
Regissör: John Singleton
År: 2003
Genre: Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr
2 Fast 2 Furious

Martin Lawrence, Will Smith, Gabrielle Union, Jordi Mollà, Peter Stormare, Joe Pantoliano, Theresa Randle, Henry Rollins, Jon Seda, Otto Sanchez, Yul Vazquez, Jason Manuel Olazabal, John Salley, Michael Shannon, Antoni Corone, Gloria Irizarry

Jerry Stahl, Ron Shelton

Komedi, Action, Thriller

Bad Boys 2

Recension Bad Boys II

- billybob sätter betyg 4 och skriver:
Bad Boys II levde inte riktigt upp till de förväntningar som jag hade. Iallafall inte handlingsmässigt. Men, ser man till produktionen och skådespelarna så är den riktigt bra. Nu är Mike (Will Smith) och Marcus (Martin Lawrence) tillbaka. Denna gången så jagar de en Kubansk knarkboss genom Miamis gator. Marcus syster jobbar undercover och försöker även hon att komma åt den Kubanske bossen. Det som...

Recension av Bad Boys II - Läs hela!

Med i listor: Tenderhooligans biljaktsorgie
Diskussioner om Bad Boys II  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Boys II (508 st)
Stan (Anmäl)   21:51 12/7
Sjukt att jag har tittat i en kvart och redan sett tre stycken skådespelare från TV-serien OZ
swampblues (Anmäl)   17:42 16/5
Trots att det är svarta män som är hjältar i filmen så framstår dom som prylgalna idioter och alla fördomar man har om svarta besannas.
widez (Anmäl)   19:28 11/5
Mycket kalkon i denna film. Hoppas du är hungrig!
Tatty (Anmäl)   23:05 11/2
Lika bra, spännande och älskar dem lika mycket som i ettan. Grymt spännande på slutet.
Ahrle (Anmäl)   11/8 2016
Riktigt värdelös uppföljare med total avsaknad av story. Känns mest som en smaklös ursäkt för att visa upp "häftiga" biljakter och pang pang. Orkade se 1 timme sen stod jag inte ut mer, solklar 1a!!!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Boys II