Bad Moms 2

Originaltitel: A Bad Moms Christmas
Regissör:Jon Lucas, Scott Moore
Utgivningsår:2017

Om Bad Moms 2:

Tre mammor bestämmer sig för att sluta hetsa och testa en annan approach till föräldraskap. Som om inte pressen att skapa den perfekta julen var jobbig nog, måste de dessutom underhålla sina egna mammor.

Titel: Bad Moms
Originaltitel: Bad Moms
Regissör: Jon Lucas, Scott Moore
År: 2016
Genre: Komedi
Bad Moms

Mila Kunis, Kristen Bell, Kathryn Hahn, Christine Baranski, Susan Sarandon, Cheryl Hines, Jay Hernandez, Justin Hartley, Peter Gallagher, Oona Laurence, Emjay Anthony, Lyle Brocato, Wanda Sykes, Christina Applegate, Cade Mansfield Cooksey, Kenny G

Jon Lucas, Scott Moore

Komedi, Äventyr

Kina, USA
Diskussioner om Bad Moms 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Moms 2 (14 st)
WillyV (Anmäl)   12:13 20/4
Rätt så skit.
produr (Anmäl)   05:57 22/3
Provocerande dåligt.
brtkrbzhnv (Anmäl)   24/12 2018
Äcklig och tråkig film för snusktanter. Stod inte ut i många minuter, trots att det är jul.
HerrNenne (Anmäl)   24/12 2018
Glömde bort sin story. Hinner inte med svängarna den vill så folk byter personlighet mellan scenerna.
Stygga-Vargen (Anmäl)   17/12 2018
Jag har inte sett första filmen än men däremot så har jag precis sett denna nu. Tycker den är väldigt bra, en av de bästa filmerna som Mila Kunis medverkat i faktiskt. Stark 4:a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Moms 2