Bad Moms

Originaltitel: Bad Moms
Regissör:Jon Lucas, Scott Moore
Utgivningsår:2016

Om Bad Moms:

En kvinna som till ytan verkar ha det perfekta livet känner sig överarbetad och utmattad till den grad att hon är på väg att bryta ihop och går samman med två andra överbelastade mammor för att frigöra sig från konventionella ansvar.

Titel: Rocksystrar
Regissör: Amy Heckerling
År: 2007
Genre: Drama, Komedi, Romantik
I Could Never Be Your Woman

Mila Kunis, Kathryn Hahn, Kristen Bell, Christina Applegate, Jada Pinkett Smith, Annie Mumolo, Oona Laurence, Emjay Anthony, David Walton, Clark Duke, Jay Hernandez, Wendell Pierce, Leah McKendrick, Megan Ferguson, Lyle Brocato, Wanda Sykes, JJ Watt

Jon Lucas, Scott Moore

Komedi

Diskussioner om Bad Moms  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Moms (35 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:48 23/5
Mila Kunis äger hela filmen!
arruba (Anmäl)   9/3 2018
Kanonkul första timma, sen den där klassiska moralbiten jag bara inte orkar med. Synd att så många filmer måste vara så allvarliga sista delen.
emilstjernholm (Anmäl)   12/11 2017
Några roliga scener - t.ex. när Christina Applegates PTA-ordförandekaraktär kör Ted Talks om förbjudna bakingredienser - men ganska långt mellan skratten. Klyschig deluxe.
ilgoga (Anmäl)   23/10 2017
Uselt. Och man har ingen sympati för Kunis då alla hennes problem är helt orimliga.
Krille80 (Anmäl)   6/9 2017
Detta är en film som egentligen är just så förutsägbar som man föreställer sig att en film av denna typ ska vara. Det som dock gör att den vinner över mig och skapar underhållning är dels att regiarbetet är stabilt och framförallt att skådespelarna är så sevärda, bra och kul. Mila Kunis levererar till fullo och backas upp starkt av speciellt Kathryn Hahn och Kristen Bell. Inte en film man ser om men som levererar och underhåller för stunden. 3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Moms