Bad Santa 2

Originaltitel: Bad Santa 2
Regissör:Mark Waters
Utgivningsår:2016

Om Bad Santa 2:

Ho! Ho! Ho! Billy Bob Thornton är tillbaka som Willie Soke, den elakaste tomte världen har skådat och inte har han skärpt sig med åren heller. Marcus har släppts ut ur fängelset och söker upp Willie för att presentera en ny briljant plan, men Willie har svårt att lita på sin kortväxte kumpan som försökte ha ihjäl honom innan han åkte in. Thurman Merman är också tillbaka och har hunnit bli 21, och är officiellt en man, vilket skrämmer vettet ur Willie. Till råga på allt får han sin mamma Sunny på halsen och deras förhållande är minst sagt laddat.

Titel: Bad Santa
Regissör: Zach Clark
År: 2013
Genre: Drama, Komedi
White Reindeer

Billy Bob Thornton, Tony Cox, Kathy Bates, Christina Hendricks, Ryan Hansen, Brett Kelly (I), Jeff Skowron, Jenny Zigrino, Cristina Rosato, Mike Starr, Octavia Spencer

Shauna Cross, Johnny Rosenthal

Drama, Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Bad Santa 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Santa 2 (22 st)
dudson (Anmäl)   14:56 17/2
Helvete satan detta var den roligaste/ sjukaste komedi jag sett på år &dar! Den slitne Billy Bob är fan sanslöst underbar i sin 7 svåra år fylle roll#) Spektaklet har verkligen inga gränser då allt skämtas det om. the n- word. dvärgar och utflippad sex. Inget är off-limits här. och det är filmens styrka! Klockren 4+
WillyV (Anmäl)   20:33 11/1
STARK trea. Skrattade fler gånger. Nära ettan:
jonbo (Anmäl)   15:18 3/1
Tomgång
dafreakish (Anmäl)   24/12 2018
Inte i närheten av ettan när det gäller egentligen någonting. Förhastat, slarvigt och överdrivet vulgärt trots några hysteriskt roliga scener. I slutändan känns det dock mest onödigt.
arruba (Anmäl)   8/2 2018
Alltså första kvarten är helt fenomenal, det sjuka från den första filmen blir bara sjukare här, Billy Bob och dvärgen är så löjligt roligt team att jag bara sitter och njuter. Klassisk julfilm som kommer hänga med framöver i julfirandet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Santa 2