Bad Things

Originaltitel: Employee of the Month
Regissör:Mitch Rouse
Utgivningsår:2004

Om Bad Things:

David Walsh får sparken från jobbet och blir dumpad av sin flickvän. Slackerpolaren tycker att David klarar sig lika bra ändå.

Titel: A Life Less Ordinary
Originaltitel: The Runner
Regissör: Ron Moler
År: 1999
The Runner

Matt Dillon, Steve Zahn, Christina Applegate, Andrea Bendewald, Jay Leggett, David Pasquesi, Peter Jason, Paul Dooley, Mary-Joan Negro, Noel Gugliemi, Dave Foley, Renee Albert, Fiona Gubelmann, Jenna Fischer

Mitch Rouse, Jay Leggett

Drama, Komedi

Recension Bad Things

- paycheck sätter betyg 2 och skriver:
David Walsh får en helvetes dag. Han blir sparkad från sitt jobb på banken och flickvännen dumpar honom. Hans slackerpolare sedan länge tycker inte att det spelar någon roll. Han röker hasch och är stamkund på strippklubbar. På sin sista dag på jobbet bestämmer sig David för att råna banken. Det blir en tur med många svängningar. Bad Things var en annorlunda film som hade lite för mycket av allt....

Recension av Bad Things - Läs hela!

Diskussioner om Bad Things  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Things (36 st)
Howler19 (Anmäl)   19/3 2018
Upplösningen är så horribelt billig att vilken film som helst hade kapsejsat. Inte för att det var särskilt bra fram tills dess heller, men det gick i alla fall att se utan att få cancer.
KyLLo (Anmäl)   10/9 2015
Jag tycker om att den är lite skruvad och inte förutsägbar. Är dock för b och inte särskilt sympatisk.
Ihsahn (Anmäl)   10/7 2010
Wild things någon?
Andreas83 (Anmäl)   1/7 2010
Hade kunnat bli något om det inte vore för den helkonstiga finalen där man i försök att vara originell helt tappar huvudkaraktären.
Gerrard Olo (Anmäl)   29/11 2008
Lite småkul blev det emellanåt. Slutet var dock för utdraget! Dillon gör det bra och sleazebag är oftast rolig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Things