Betyg idag: 1 697 Besökare idag: 5 684

Originaltitel: Bad Times at the El Royale
Regissör:Drew Goddard
Utgivningsår:2018

Om Bad Times at the El Royale:

Sju främlingar, som alla bär på var sin mörk hemlighet, träffas på det nedgångna hotellet El Royale i Lake Tahoe. Under en ödesdiger natt kommer alla få sin chans till försoning – innan helvetet brakar loss...

Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson, Jon Hamm, Chris Hemsworth, Cailee Spaeny, Lewis Pullman, Nick Offerman, Xavier Dolan, Shea Whigham, Mark O'Brien, Charles Halford, Jim O'Heir, Gerry Nairn, Alvina August, London Morrison, Bethany Brown

Drew Goddard

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Bad Times at the El Royale  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Times at the El Royale (12 st)
Asmorod (Anmäl)   08:28 17/1
Så jävla smutt. Love it!
Engravadlax (Anmäl)   00:52 13/1
Stark öppningsscen iaf.
Bengt_a (Anmäl)   23:08 11/1
Grymt bra! Överraskande, omöjlig att förutse, coola skådisar, skönt slut. Definitivt ingen mainstreamrulle.
PeterTheW (Anmäl)   22:43 8/1
Svaaaag trea. Som någon annan påtalat innan så påminner det lite om Hateful Eight och dras med samma problem - Alldeles för lång, alldeles för långsam och svårt att knyta ihop. Börjar någorlunda intressant, men sen tappar jag intresset och det går upp och ned i en på tok för spretig och lång film.
Sture Stenhög (Anmäl)   25/12 2018
Den vill ju vara Tarantino den här rullen, därom om råder det ingen tvekan, men jag har inget emot att man vill vara Tarantino ifall man är bra på det, och det tycker jag att den här är. Jag gillar spelplatsen och hur man lyckas ge hotellet en egen personlighet, och jag gillar den brokiga skara karaktärer som hamnar där. Det är kul att få pussla ihop deras bakgrundshistorier och olika agendor, och filmen är väldigt snyggt berättad på det viset. Sedan är väl vägen intressantare än målet, och det här är inte direkt en film som man kommer sitta och citera till döddagar, men det är 141 minuter som försvinner väldigt snabbt, och det är väl gott så
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Times at the El Royale