Bad Times at the El Royale

Originaltitel: Bad Times at the El Royale
Regissör:Drew Goddard
Utgivningsår:2018

Om Bad Times at the El Royale:

Sju främlingar, som alla bär på var sin mörk hemlighet, träffas på det nedgångna hotellet El Royale i Lake Tahoe. Under en ödesdiger natt kommer alla få sin chans till försoning – innan helvetet brakar loss...

Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson, Jon Hamm, Chris Hemsworth, Cailee Spaeny, Lewis Pullman, Nick Offerman, Xavier Dolan, Shea Whigham, Mark O'Brien, Charles Halford, Jim O'Heir, Gerry Nairn, Alvina August, London Morrison, Bethany Brown

Drew Goddard

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Bad Times at the El Royale  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Times at the El Royale (20 st)
Bumbi78 (Anmäl)   11:52 9/6
Otroligt snygg och med en snårig story som man redan från start förstår komma spåra iväg åt håll man inte räknade med. Nu står det tyvärr och stampar rejält stundtals under den långa speltiden och mycket av det som byggts upp kändes bortslösat. Slöseri på en enorm potential.
WillyV (Anmäl)   09:27 20/3
Sevärd, om inte annat som riktigt snyggt paketerad och tillräckligt välspelad underhållning.
Teodor (Anmäl)   20:55 15/3
Intressant story och bra skådespeleri. Stark trea.
Neuros (Anmäl)   20:39 3/3
Cynthia Erivos karaktär kan vara bland det bästa jag sett på väldigt länge. Filmen hoppar i manuskvalité men är superbt filmad rakt igenom.
Ghostface (Anmäl)   01:05 16/2
Detta är utspårat på fel sätt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Times at the El Royale