Bad Times at the El Royale

Originaltitel: Bad Times at the El Royale
Regissör:Drew Goddard
Utgivningsår:2018

Om Bad Times at the El Royale:

Sju främlingar, som alla bär på var sin mörk hemlighet, träffas på det nedgångna hotellet El Royale i Lake Tahoe. Under en ödesdiger natt kommer alla få sin chans till försoning – innan helvetet brakar loss...

Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson, Jon Hamm, Chris Hemsworth, Cailee Spaeny, Lewis Pullman, Nick Offerman, Xavier Dolan, Shea Whigham, Mark O'Brien, Charles Halford, Jim O'Heir, Gerry Nairn, Alvina August, London Morrison, Bethany Brown

Drew Goddard

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Bad Times at the El Royale  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bad Times at the El Royale (19 st)
WillyV (Anmäl)   09:27 20/3
Sevärd, om inte annat som riktigt snyggt paketerad och tillräckligt välspelad underhållning.
Teodor (Anmäl)   20:55 15/3
Intressant story och bra skådespeleri. Stark trea.
Neuros (Anmäl)   20:39 3/3
Cynthia Erivos karaktär kan vara bland det bästa jag sett på väldigt länge. Filmen hoppar i manuskvalité men är superbt filmad rakt igenom.
Ghostface (Anmäl)   01:05 16/2
Detta är utspårat på fel sätt.
AdamB-film (Anmäl)   18:23 9/2
Jag vill gilla den mer än vad jag gör. Men i slutändan får jag bara ut att den är stilistisk men ointressant, och kanske lite för skruvad i en sådan i utgångsläget ordinär set-up.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bad Times at the El Royale