Balto 3 - Förändringens vindar

Originaltitel: Balto III: Wings of Change
Regissör:Phil Weinstein
Utgivningsår:2004

Om Balto 3 - Förändringens vindar:

Balto och hans son Kodi upptäcker att ny teknologi hotar slädhundteamets framtid eftersom flygplan blivit ett snabbare alternativ för leverans av post och varor till staden Nome i Alaska. Därför arrangeras en postutdelningstävling mellan Baltos slädteam och och ett flygplan. När piloten Duke aldrig kommer fram till målet förstår Balto att någonting gått snett.

Titel: Balto
Regissör: Phil Weinstein
År: 2002
Genre: Familjefilm, Äventyr
Balto 2 - Flykten över det stora vattnet

Sean Astin (röst), Jodi Benson (röst), Keith Carradine (röst), Bill Fagerbakke (röst), Charles Fleischer (röst), Charity James (röst), Maurice LaMarche (röst), Kathy Najimy (röst), David Paymer (röst)

Elana Lesser, Cliff Ruby

Animerad, Familjefilm, Musikal

Diskussioner om Balto 3 - Förändringens vindar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Balto 3 - Förändringens vindar (11 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   29/10 2017
Portugallien (Anmäl)   25/5 2014
olympicairways (Anmäl)   22/12 2009
vargfilmer<3
ladan4you (Anmäl)   2/8 2009
"Snackar do me mej?!" -Haha så sjukt kul!;) Mkt bättre än tvåan, men inget klår ettan (som man sett hos farmor sedan man var barn:P)
Ogräset (Anmäl)   1/1 2008
Mycket bättre än tvåan. I samma stuk som ettan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Balto 3 - Förändringens vindar