Bara bekymmer

Originaltitel: Nothing But Trouble
Regissör:Dan Aykroyd
Utgivningsår:1991

Om Bara bekymmer:

Chris och Diane är på en weekendresa genom Valkenvania, en liten bortglömd eländig håla, då de råkar missa en stoppskylt. Det visar sig vara ödesdigert eftersom en medeltida domare styr staden!
Se filmen på Headweb

Regissör: John Carpenter
År: 1992
Genre: Komedi, Romantik, Thriller, Science Fiction
Den osynlige mannen

Demi Moore, Chevy Chase, John Candy, Dan Aykroyd, Brian Doyle-Murray, Daniel Baldwin, Raymond J Barry, Taylor Negron

Peter Aykroyd, Dan Aykroyd

Komedi, Äventyr, Skräck

Diskussioner om Bara bekymmer  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bara bekymmer (81 st)
escaperel (Anmäl)   00:15 13/5
Kan inte låta bli att gilla den. Härligt knäpp!
larsen1976 (Anmäl)   12/11 2018
John Candy i all ära... men inte ens denna underbara skådis kan rädda denna usla kalkon. Ett riktigt magplask.
Afflicter (Anmäl)   23/7 2018
En kalkon på alla sätt och vis. Hur någon kunde tro att det här skulle bli en kassako begriper jag inte.
wasteoftime (Anmäl)   20/6 2018
När jag sprang på den här på Netflix, blev jag förvånad över att jag missat en film med John Candy, Chevy Chase OCH Dan Aykroyd. Efter att jag börjat titta förstår jag snabbt varför. Det här är verkligen knasigt dåligt. Och inte på ett bra knasigt sätt, utan på alla de dåliga. Visst, det finns några småroliga detaljer här och där, men jisses vad dåligt det är. Jag önskar liksom att den inte fanns. Eller att jag iaf aldrig hade fått nys om den, vilket ju ändå var en tidsfråga om man ska vara ärlig. Ja, det finns sämre filmer, mycket sämre filmer. Men, detta är en skymf på ovan nämnda komikers meritförteckningar. Det är tur att John Candy ändå är med. Varje sekund med honom är en njutning, även när det är dåligt. 15,0 på SH-skalan. Åh, en kul liten notis är ju att en viss TuPac Shakur är med på en liten kant..!
Filmfantast86 (Anmäl)   31/10 2017
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bara bekymmer