Barb Wire

Originaltitel: Barb Wire
Regissör:David Hogan
Utgivningsår:1996

Om Barb Wire:

USA år 2017. Barbara Kopetski, känd som Barb Wire, lever i den sista fria staden, Steel Harbor. Där jobbar hon som nattklubbsägare, och för att dryga ut sina inkomster jobbar hon extra som prisjägare. När hennes tidigare älskare Alex Hood ber om en tjänst blir Barb involverad ett politiskt spel. Nu måste hon välja sida.

Titel: Raw Justice
Originaltitel: Raw Justice
Regissör: David A Prior
År: 1994
Genre: Action, Kriminalare
Raw Justice
Titel: Mad Max 2: The Road Warrior
Originaltitel: Mad Max 2: The Road Warrior
Regissör: George Miller (II)
År: 1981
Regissör: Albert Pyun
År: 1995
Genre: Action, Science Fiction
Adrenalin

Pamela Anderson, Temuera Morrison, Victoria Rowell, Jack Noseworthy, Xander Berkeley, Udo Kier, Steve Railsback, Andre Rosey Brown, Nicholas Worth, Clint Howard, Jennifer Banko, Michael Russo, Loren Rubin, Tommy 'Tiny' Lister

Ilene Chaiken, Chuck Pfarrer

Drama, Action

Med i listor: Admins val, Filmtipsets Sämsta 250, Medlemmarnas hatfilmer, Postapokalyptiska filmer
Diskussioner om Barb Wire  (0 diskussioner)
Kommentarer om Barb Wire (403 st)
stgurgel (Anmäl)   01:14 9/1
Extremt hög töntfaktor och Pamela spelar plågsamt dåligt, liksom ett antal ytterligare, främst hennes bror. Men det är trots allt lite för bra hantverk och actionkorreografi föt att filmen ska leva upp till sitt rykte som någon av de allra sämsta. Och serietidningsidiotin levererar enstaka höjningar av mungiporna
JPerlie (Anmäl)   21/5 2018
Inte så dålig som jag trodde men inte heller bra.
gjoob (Anmäl)   13/3 2018
Fantastiskt dumt och plastigt. Som kalkon betraktat, och det är enda sättet att betrakta den, står den sig väl. Förtjänar absolut inte platsen på sämsta 10-listan.
Zingostar (Anmäl)   13/1 2018
En underskattad dussin actionfilm. Pamela är oväntat bra i huvudrollen. En bra filmkvälls rulle.
Asmorod (Anmäl)   13/1 2018
För dålig för att ens vara rolig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Barb Wire