Barn utan kärlek

Originaltitel: No Child of Mine
Regissör:Peter Kosminsky
Utgivningsår:1997

Om Barn utan kärlek:

Trettonåriga Kerry blir sexuellt utnyttjad av många vuxna i sin närhet, bland annat sin mamma och hennes bekanta. Vi får följa henne när hon försöker komma bort från sin hemska vardag. Baserad på en verklig händelse.

Brooke Kinsella, Colin Salmon, Billy Geraghty, Sharon Small, Geoffrey Church, Ginny Holder, Colin Wyatt

Guy Hibbert

Drama

Storbritannien
Diskussioner om Barn utan kärlek  (0 diskussioner)
Kommentarer om Barn utan kärlek (9 st)
Gordyal (Anmäl)   30/11 2016
En fruktansvärt stark och gripande historia, förpackad i en slätstruken mellanmjölkstetra. Det hela blir alldeles för ytligt, medhårs och ofarligt för att sätta så djupa spår som det borde. Verkligen feel bad light. (6+/15)
foppa99 (Anmäl)   21/9 2012
storyn gör en ju så farbannad att 1% är tillräckligt för att få ett totalt jävla utbrott
Elizadushkufan (Anmäl)   15/3 2012
Välgjord film! Har den tyvärr bara på vhs och det är inte den bästa kvalitéten då vhs bandet är gammalt...Synd. Mycket bra film! Hemskt att det fortfarande händer...
Mikka (Anmäl)   29/10 2011
Jag är så besviken. Med tanke på materialet och de höga betygen här på filmtipset hade jag hoppats på något riktigt bra, men det här känns som en dålig tv-produktion. På alla plan.
minsky (Anmäl)   2/5 2007
Underbar film! Finns att köpa från raredvds4sale.co.uk Kvalitén är inte så bra (inspelad från TV och överförd till TV antar jag) men den är billig och man får en annan film av Peter Kosminsky på samma skiva. Den filmen heter Walking on the moon och är också bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Barn utan kärlek