Father Figures

Originaltitel: Father Figures
Regissör:Lawrence Sher
Utgivningsår:2017

Om Father Figures:

Två tvillingbröder ger sig ut på jakt efter deras pappa, som de länge trott varit död.

Owen Wilson, Ed Helms, J K Simmons, Glenn Close, Christopher Walken, Katt Williams, Terry Bradshaw, Ving Rhames, Harry Shearer, June Squibb, Jack McGee, Ryan Cartwright, Ryan Gaul, Ali Wong, Retta, Jessica Gomes, Katie Aselton, Debra Stipe, Andrew Wilson

Justin Malen

Komedi

Diskussioner om Father Figures  (0 diskussioner)
Kommentarer om Father Figures (7 st)
larsen1976 (Anmäl)   20:00 4/1
Mycket rolig och underhållande med oväntade svängningar.
Tatty (Anmäl)   27/11 2018
Inte jätte dålig film men inte super bra heller. Besviken på att Owen Wilson inte var jätte rolig i filmen även om filmen var lite rolig!
Christofer (Anmäl)   25/11 2018
Åhh nej, det här gick ju från dugligt-men-småtrist till totalt värdelöst vid upplösningen. Nej, nej...
Körsbär (Anmäl)   7/11 2018
Min tjej gillar lättsamma filmer, ja denna klassificerar sig verkligen dit. Visst några scener får en o dra på smilbanden :) Men nej denna är verkligen för simpel för mig, även om det glädjer mig att se vissa skådespelare som ex Walken :) Stort fan av den mannen!
HerrNenne (Anmäl)   27/5 2018
Ganska basic roadmovie med enstaka skratt. Förlorar på lite väl extrem pinsamhetshumor vid tillfällen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Father Figures