Batman Unlimited: Animal Instincts

Originaltitel: Batman Unlimited: Animal Instincts
Regissör:Butch Lukic
Utgivningsår:2015

Om Batman Unlimited: Animal Instincts:

När Gotham plågas av brott som begås av en skurkliga med djur-tema där The Penguin, Silverback, Cheetah, Killer Croc och Man-Bat ingår, måste Batman, Red Robin, Nightwing, Green Arrow och The Flash hjälpas åt för att stoppa dem.
Se filmen på Plejmo

Titel: Batman Unlimited: Monster Mayhem
Originaltitel: Batman Unlimited: Monster Mayhem
Regissör: Butch Lukic
År: 2015
Genre: Action, Äventyr
Batman Unlimited: Monster Mayhem

Roger Craig Smith (röst), Dana Snyder (röst), Chris Diamantopoulos (röst), Laura Bailey (röst), John DiMaggio (röst), Will Friedle (röst), Yuri Lowenthal (röst), Phil LaMarr (röst), Keith Szarabajka (röst), Charlie Schlatter (röst)

Heath Corson

Animerad, Action, Äventyr

Diskussioner om Batman Unlimited: Animal Instincts  (0 diskussioner)
Kommentarer om Batman Unlimited: Animal Instincts (1 st)
DrJW (Anmäl)   26/4 2015
Kändes mer som en pilot avsnitt för en tv-serie (vilket jag först trodde då jag såg en scen från den här förra året). Dem verkar inte veta om de här skulle utspelas i nutid eller sci fi-framtiden. Men annars så var den här bra och sevärd, fanns en del på slutet som var lite ologiskt.