World Invasion: Battle Los Angeles

Originaltitel: Battle: Los Angeles
Regissör:Jonathan Liebesman
Utgivningsår:2011

Om World Invasion: Battle Los Angeles:

I åratal har UFO-iakttagelser dokumenterats över hela världen – Buenos Aires, Seoul, Frankrike, Tyskland, Kina. Men 2011 kommer det som en gång var iakttagelser bli en skrämmande verklighet när Jorden attackeras av okända trupper. När folk över hela jorden ser världens stora städer falla, blir Los Angeles mänsklighetens sista utpost att stå fast mot det anfall som ingen förväntade sig. Det blir upp till marinofficeren och hans nya pluton att dra en linje i sanden när de tar sig an en fiende olik allt de någonsin stött på sen tidigare.

Titel: Independence Day
Regissör: Colin Strause, Greg Strause
År: 2010
Genre: Action, Thriller, Science Fiction
Skyline

Aaron Eckhart, Michelle Rodriguez, Bridget Moynahan, Taylor Handley, Michael Peña, Lucas Till, Ramon Rodriguez, Jim Parrack, Ne-Yo, Joey King, Susie Abromeit, Will Rothhaar

Christopher Bertolini

Action, Thriller, Science Fiction

Battle LA

Diskussioner om World Invasion: Battle Los Angeles  (0 diskussioner)
Kommentarer om World Invasion: Battle Los Angeles (284 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
gefy (Anmäl)   15/4 2017
Helt ok film ändå, tyckte dock att den var jobbigt filmad. Blev yr i huvudet av allt det skakiga och zoomningar in och ut.
produr (Anmäl)   19/11 2016
Enda anledningen att jag såg denna var för att då har jag sett Liebesmans alla filmer(vad nu det ska va bra för) . Jag har 20 minuter kvar som jag ser klart imorgon . Jag kommer förmodligen inte ändra mig ett dugg . Det är häpnadsväckande uselt . Känns som en rekryteringsfilm med alientema med propaganda som bakgrundssyfte . Det här är det sämsta film jag någonsin sett .
Mysharry (Anmäl)   3/5 2016
Ibland måste man titta på sånt här skräp.
tvamvarg (Anmäl)   8/4 2016
Det är ju lite fascinerande ändå att regi, dialog, logik kan vara exakt omvänt proportionerligt mot budget...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till World Invasion: Battle Los Angeles
Se filmen