Battle of Los Angeles

Originaltitel: Battle of Los Angeles
Regissör:Mark Atkins
Utgivningsår:2011

Om Battle of Los Angeles:

Los Angeles, 1942. Amerikansk militär upptäcker en oidentifierad farkost ovanför staden. 70 år senare återvänder besökarna och de är av den otrevliga sorten...

Titel: Battle: New York, Day 2
Titel: Alien Armageddon
Originaltitel: Alien Armageddon
Regissör: Neil Johnson
Alien Armageddon

Kel Mitchell, Nia Peeples, Dylan Vox, Gerald Webb, Tim Abell, Darin Cooper, Edward DeRuiter, Michele Boyd, Theresa June-Tao

Mark Atkins

Action, Science Fiction

Diskussioner om Battle of Los Angeles  (0 diskussioner)
Kommentarer om Battle of Los Angeles (28 st)
Seiken (Anmäl)   22/10 2012
Fick ett spel värt 649:- på köpet så därför ger jag filmen en tvåa.
fridenpaden (Anmäl)   9/6 2012
Okej, jag är en av dem som förväxlade denna skräpfilm med "Battle: Los Angeles". Den här dyngan kan nog vara det sämsta jag sett. Ger nog bort DVD:n till min värsta fiende så att jag inte har kastat 20 bagare i sjön i onödan.
Almgren (Anmäl)   7/4 2012
En skamlös ripoff som endast försöker tjäna pengar på folk som tar fel film i hyllan. Detta visste jag ju när jag såg den (kom som gratis nerladdning på tv-boxen), men tänkte att den ändå kunde få en chans eftersom jag gillar genren. Men här har man knappt ens försökt göra en riktig film. Har sett bättre grejer av amatörer på youtube för 5 år sedan, och att den här typen av film får så pass stor distribution som den fått är ju rent förjävligt, när det finns så mycket bra indiefilm som man aldrig ens hör talas om, än mindre ser i videobutiken.
Djason (Anmäl)   26/2 2012
Jag tyckte inte att World invasion battle of Los Angeles var någon superfilm direkt, men jämfört med denna film så förtjänar den ju flera oskar.
jennah (Anmäl)   21/2 2012
Dem lade ner hela budgeten på att rita ett schysst omslag till filmen för att locka tittare. Massor av random karaktärer. Tyvärr inte ens så dålig att den blir rolig, bara dålig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Battle of Los Angeles