Baywatch: Hawaiian Wedding

Originaltitel: Baywatch: Hawaiian Wedding
Regissör:Douglas Schwartz
Utgivningsår:2003

Om Baywatch: Hawaiian Wedding:

Mitch Buchannon var nära att dö i en båtexplosion under den 10:e säsongen av serien, han har nu återhämtat sig från den minnesförlust han ådrog sig. Nu åker Mitch till Hawaii för att gifta sig igen! Hans nya fästmö Allison liknar löjtnant Stephanie Holden, hans gamla kärlek. Vad han inte vet är att Allison samarbetar med Mason Sato som Mitch en gång fått fängslad. Sato återvänder nu för hämnd. Livräddarna från Baywatch är inbjudna till Hawaii av CJ som har öppnat en strandbar vid Turtle Bay Resort. Neely Capshaw (Mitch förra fru) kommer till ön för att stoppa bröllopet.

Titel: Baywatch the Movie: Forbidden Paradise
Regissör: Philip Sgriccia
År: 1999
Genre: Science Fiction
Avalon: Beyond the Abyss

David Hasselhoff, Pamela Anderson, Michael Bergin, Yasmine Bleeth, Angelica Bridges, Nicole Eggert, Carmen Electra, Cary-Hiroyuki Tagawa, Stacy Kamano, Jason Momoa, John Allen Nelson, Gena Lee Nolin, Brande Roderick, Billy Warlock, Alexandra Paul

Michael Berk, Douglas Schwartz, Gregory J Bonann

Drama, Action, Äventyr

Baywatch: The Reunion

Diskussioner om Baywatch: Hawaiian Wedding  (0 diskussioner)
Kommentarer om Baywatch: Hawaiian Wedding (42 st)
Rai (Anmäl)   00:47 27/1
Detta är inte sant. Vilken jävla dålig film URK!!!
Gordyal (Anmäl)   30/4 2015
Första timmen är faktiskt ännu sämre än vad jag kunde föreställa mig. Men mot slutet släpper det en aning, och det blir något slags vardagsrumsanpassat raffel. Men det hjälps inte. (3+/15)
Krille80 (Anmäl)   9/2 2015
Det var väl med någon slags känsla av nostalgi som gjorde att man såg såg denna produktion. Som ung följde man ju avsnitten av Baywatch men precis som när det gällde serien så gjorde denna film klart att det hela handlade om yta i form av snygga kroppar, något annat erbjuds inte här. 1+
yrkeschaufföre (Anmäl)   6/12 2014
Oj, var det så här det var på den gamla goda tiden? Jag har säkert sett 50% av alla Baywatch, men inte sen de gick på bästa sändningstid. Om detta är representativt för tv-serien så skäms jag nästan för mitt yngre jag som gillade serien. Det bjuds på mycket action, lite spänning, mycket brudar men knappt någon handling. En stark etta.
Tatty (Anmäl)   4/3 2014
Riktigt mysig och spännande att se en sån här film efter man tittade på baywatch serier när man var mycket yngre. Kul och härlig att se alla bekanta ansikte igen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Baywatch: Hawaiian Wedding