Baywatch

Originaltitel: Baywatch
Regissör:Seth Gordon
Utgivningsår:2017

Om Baywatch:

Mitch Buchannon och hans nyanställde, yngre kollega, den kaxige Matt Brody försöker tillsammans sätta dit ett kriminellt gäng som slagit klorna i kuststaden där de båda arbetar som livräddare på stranden.

Titel: Baywatch: White Thunder at Glacier Bay
Regissör: Hugh Wilson
År: 1984
Genre: Komedi, Kriminalare
Polisskolan

Dwayne Johnson, Zac Efron, Priyanka Chopra, Alexandra Daddario, Kelly Rohrbach, Ilfenesh Hadera, Jon Bass, Yahya Abdul-Mateen II, Hannibal Buress, Rob Huebel, Amin Joseph, Jack Kesy, Oscar Nuñez, David Hasselhoff, Pamela Anderson, Clem Cheung

Damian Shannon, Mark Swift

Drama, Komedi, Action

Diskussioner om Baywatch  (0 diskussioner)
Kommentarer om Baywatch (40 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   19:30 30/3
Bättre än väntat ändå. Det är ju en konstig grej att väcka liv i det här. Serien var så mycket 90-tal att den knappast har något i ett annat årtionde att göra (det menar jag inte nödvändigtvis som något negativt), och risken fanns väl alltid att vår tid skulle göra något form av pk-statement av det här, men där hamnar man som tur är aldrig riktigt. Exakt var man faktiskt hamnar är dock en svårare fråga att svara på, men Efron och The Rock är iaf lite kul tillsammans, och även snuten. Det blir också en del metahumor som fungerar helt okej. Jon Bass karaktär hör dock snarare hemma i en American Pie-film, och allt med honom är fullkomligt bedrövligt. Storyn hade nog dessutom känts svag även för ett random avsnitt av tv-serien, frågan är också i slutändan om det kanske inte hade varit roligare att se ett sådant
Krille80 (Anmäl)   11:04 16/3
TV-serien Baywatch sändes under hela min tonårstid, så har jag väldigt varma känslor för den. Att pojkrummet var fyllt med planscher av Pamela Anderson är ett av bevisen. Att filmen inte skulle likna serien blev tydlig med filmens trailers. Trailers som jag gillade men då alla sågade filmen så hoppade jag över titten. När jag nu såg den kan jag uppskatta den låga och grova humor som vi får i början men sedan faller betyget hela tiden och 30min innan slutet skrek jag "varför tar du aldrig slut?"
HerrNenne (Anmäl)   18:32 16/2
Förstår inte för vems skull dom gör den avsiktligt dåligt. Men det här är närmast tortyr att se trots bra skådespelare.
Rai (Anmäl)   00:46 27/1
Så jäkla dålig...
S_Griffon (Anmäl)   25/12 2018
Betydligt bättre än jag tänkte mig. Verkligen gjord med glimten i ögat :)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Baywatch