Beautiful Girl Hunter

Originaltitel: Dabide no hoshi: bishoujo-gari
Regissör:Norifumi Suzuki
Utgivningsår:1979

Om Beautiful Girl Hunter:

En ung student kidnappar unga flickor för att tortera och utnyttja dem.

Shun Domon, Hiromi Namino, Asami Ogawa, Yûko Asuka, Hiroshi Nawa, Rei Okamoto, Nagatoshi Sakamoto, Bunta Sugawara, Shôhei Yamamoto

Jiku Yamatoya

Vuxenfilm, Skräck

Star of David: Beauty Hunting

Japan
Diskussioner om Beautiful Girl Hunter  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beautiful Girl Hunter (7 st)
NektarN (Anmäl)   30/6 2013
Den var rätt underhållande och gav en hel del skratt. Dock är det en skräck och som skräck misslyckades den fatalt. 2/5
andreasgial (Anmäl)   6/2 2011
Fullt av kedjor, rep, burar, piskor, allehanda sexuellt våld och annat smått och gott ur BDSM-kistan. Framfört med vissa konstnärliga ambitioner. Överspelat i vissa karaktärer och usla effekter genomgående för olika kroppsvätskor, men med viss charm och hyggligt bra filmat med hänsyn till filmens ålder.
Gordyal (Anmäl)   4/4 2009
Oj, vilken överraskning! Hade förväntat mig en lagom sunkig sleaze-rulle i mängden – kanske något brutalare – men fick istället ett intressant psykologiskt drama proppat med nakenhet och sexuellt våld. Ena sekunden starkt och obehagligt, för att i nästa sekund slå över till genuint sexigt. Skickligt balanserat mellan ytterligheterna. Schyst kammarspelskänsla. (10/15)
peterclash (Anmäl)   25/10 2008
Hade högre förväntningar på denna. Föredrar Norifumi Suzukis sex & fury och liknande filmer.
Thrashing Mad (Anmäl)   5/11 2004
Sleazig underhållning.