Beautiful Girl

Originaltitel: Beautiful Girl
Regissör:Douglas Barr
Utgivningsår:2003

Om Beautiful Girl:

Läraren Becca Wasserman är smart, glad och har en härlig personlighet, men är kanske inte så bildskön. Trots att hon inte uppfyller de gängse normerna för skönhet bestämmer hon sig för att ställa upp i en lokal skönhetstävling. Förstapris är nämligen en semesterresa till Hawaii som hon vill ska bli bröllopsresa för henne och fätsmannen Adam. Becca är annorlunda än de andra deltagarna och är beredd att använda helt andra sidor av sig själv för att vinna.

Marissa Jaret Winokur, Mark Consuelos, Fran Drescher, Reagan Pasternak, Sarah Manninen, Amanda Brugel, Joyce Gordon, Barbara Radecki, Clare Stone, Charlotte Sullivan, Barbara Mamabolo, Brooke D'Orsay, Stephanie Belding, Jordan Madley, Lesley Faulkner

Abdi Nazemian, Micah Schraft, Jane Read Martin

Komedi, Familjefilm

Diskussioner om Beautiful Girl  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beautiful Girl (5 st)
Floop (Anmäl)   10/1 2009
Inget nyskapande precis, men lite lagom underhållande. Mestadels gillade jag att se Fran "Fine" Drescher, hon var piffig i alla sina kostymer!
braxilicious (Anmäl)   21/9 2007
Jag höll på de snygga tjejerna.
Lazerliina (Anmäl)   13/6 2006
Så mycket skit var den väl ändå inte. Det var definivt ett bra budskap och det var inga dåliga skådespelare. Den var helt okej. Jättebra kanske den inte var men den gav ändå något. Så värdelös var den INTE!
Blandband (Anmäl)   10/6 2006
Sämre än de flesta tv-filmer. Och det säger inte lite.
Illuster (Anmäl)   10/6 2006
Varför gör dem sån här skit? Varför tittar jag på sån här skit?