Beautiful Joe

Originaltitel: Beautiful Joe
Regissör:Stephen Metcalfe
Utgivningsår:2000

Om Beautiful Joe:

Joe får två tråkiga nyheter på en och samma dag: Han har en hjärntumör och hans fru vill skiljas. Innan den farliga operationen ger sig Joe ut på äventyr och han träffar då den vackra Hush som har två barn och stora skulder.

Sharon Stone, Billy Connolly, Gil Bellows, Jurnee Smollett-Bell

Stephen Metcalfe

Drama, Romantik

USA, Storbritannien
Filmnummer: 12010
Diskussioner om Beautiful Joe  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beautiful Joe (12 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   23/10 2016
Gripande och stundvis även ganska rolig film med bra skådespelare. En av de bättre filmerna Sharon Stone medverkat i.
Levyn (Anmäl)   30/6 2007
Totalälskar Connollys spel i den här filmen! Joes karaktär är så underbart skön och filmen får riktigt sköna vändningar! Klar fyra!
Soul_Assassin (Anmäl)   23/2 2007
kul
Weder Light (Anmäl)   10/7 2006
Ok men inte någon höjdare. Och ni som inte tyckte den var förutsägbar måste ha sett någon annan film. Jag skulle vilja hävda att den var väldigt förutsägbar.
NHL (Anmäl)   9/7 2006
Hade absolut inga förväntningar på den när jag slötittade på filmen. Helt ok balans mellan drama, komedi och romantik. Sympatisk huvudkaraktär. Svag trea i betyg.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beautiful Joe