Betyg idag: 1 689 Besökare idag: 6 813

Originaltitel: Tart
Regissör:Christina Wayne
Utgivningsår:2001

Om Beautiful People:

14-åriga Cats mamma sliter dygnet runt för att finansiera sin och dotterns extravaganta livsstil. Lyckan är total när Cat kommer in på en exklusiv privatskola i New York. Men det är inte lätt att bli accepterad av det rika och vackra folket!

Brad Renfro, Melanie Griffith, Mischa Barton, Lacey Chabert, Dominique Swain, Nora Zehetner, Bijou Phillips, Alberta Watson, Scott Thompson, Chelse Swain

Christina Wayne

Drama

USA, Kanada
Diskussioner om Beautiful People  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beautiful People (6 st)
pjuck (Anmäl)   20/4 2005
En av de ABSOLUT fulaste filmer jag nånsin sett... Klippning och foto är miserabelt!!! *kräks*
meesh_rain (Anmäl)   29/12 2004
Tung film. Men väldigt bra och nödvändig.
Djungelurban (Anmäl)   12/11 2004
Filmen är en stor sönderklippt, dåligt regisserad, manuskalkon som räddas från det absoluta bottenskiktet tack vare hyggliga skådisprestationer på vissa håll och ganska intressant grundstory. Den är dock inte värd mer än en 1:a. Stark 1 må hända, men likväl en 1:a.
vajpero (Anmäl)   3/2 2004
sömnpiller ... och slutet var inget märkvärdigt alls.
liebchen (Anmäl)   20/5 2003
mjäkig tonårshistoria, tycker sällan synd om henne. Slutet var dock underbart. se den, men spola till slutet, du har inte missat något.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beautiful People