Betyg idag: 1 229 Besökare idag: 5 517

Originaltitel: Beck - Den tunna isen
Regissör:Mårten Klingberg
Utgivningsår:2018

Om Beck - Den tunna isen:

En omtyckt tränare för ett hockeylag i förorten hittas knivmördad. Frågan är om mordet har med hans sidoprojekt att göra: att lära ensamkommande flyktingar att åka skridskor? En verksamhet som långt ifrån alla i det skyddade lilla samhället uppskattar.

Kristofer Hivju, Peter Haber, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Elmira Arikan, Åsa Karlin, Jonas Karlsson, Ingvar Hirdwall, Pia Tjelta, Tobias Zilliacus, Martin Schaub, Saro Zandi, Eva Melander, Hannes Fohlin, Sofia Wedin, Karin Lithman, Kristina Törnqvist

Katarina Ewers

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 36 - Den tunna isen

Sverige
Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Beck - Den tunna isen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Den tunna isen (24 st)
Djason (Anmäl)   10:58 4/12
Förutsägbar film som är ganska långtråkig och som många skriver här rejält pk. Bäst i filmen är Hivju och Hirdwall och sämst är all handling utanför själva mordet som blir rejält slentrian.
sodomiten (Anmäl)   01:31 4/12
Såg inte klart men kan tänka mig slutet var rejält PK. Hur hade det sett ut om nån av de där flyktingpojkarna slaktat svenne i omklädningsrummet?
Rele (Anmäl)   23:26 2/12
En inte så bra Beck. Hivju är faktiskt en bra skådespelare men resten av gänget höll inte så hg nivå. Manuset var sämsta laget. Jag ger en tvåa.
sodomiten (Anmäl)   22:10 2/12
När Persbrandt bestämde sig för att lägga av, då borde man slutat producera fler beck filmer. Ungefär som att göra fler uppföljare till Highlander fast utan Cristopher Lambert eller "Våra värsta år" utan Ed O`neill.
Nalleman (Anmäl)   11:36 29/11
Sanslöst med ännu mer PK-dynga. Blir så sjukt trött på det.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Den tunna isen