Beck - Den tunna isen

Originaltitel: Beck - Den tunna isen
Regissör:Mårten Klingberg
Utgivningsår:2018

Om Beck - Den tunna isen:

En omtyckt tränare för ett hockeylag i förorten hittas knivmördad. Frågan är om mordet har med hans sidoprojekt att göra: att lära ensamkommande flyktingar att åka skridskor? En verksamhet som långt ifrån alla i det skyddade lilla samhället uppskattar.

Kristofer Hivju, Peter Haber, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Elmira Arikan, Åsa Karlin, Jonas Karlsson, Ingvar Hirdwall, Pia Tjelta, Tobias Zilliacus, Martin Schaub, Saro Zandi, Eva Melander, Hannes Fohlin, Sofia Wedin, Karin Lithman, Kristina Törnqvist

Katarina Ewers

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 36 - Den tunna isen

Sverige
Diskussioner om Beck - Den tunna isen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Den tunna isen (28 st)
dudson (Anmäl)   12:32 17/2
Så äckligt pk-korrekt så man mår illa#( Man vet ju vad som hade skett om detta hade varit verklighet. Men nejdå snyfft snyfft om dessa ensamkommande vuxna männen. -1
Christofer (Anmäl)   20:39 24/1
En av de sämre, helt klart. 2-
Murvel48 (Anmäl)   30/12 2018
En väldigt trött film med PK-impregnerade övertydligheter och alldeles för mycket familjemelodram.
mammene (Anmäl)   24/12 2018
Kändes rätt trött det här, och lite väl uppenbart styrt. Onödigt att skriva folk på näsan och grannen orkar jag snart inte se.
Djason (Anmäl)   4/12 2018
Förutsägbar film som är ganska långtråkig och som många skriver här rejält pk. Bäst i filmen är Hivju och Hirdwall och sämst är all handling utanför själva mordet som blir rejält slentrian.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Den tunna isen