Beck - Djävulens advokat

Originaltitel: Beck - Djävulens advokat
Regissör:Jörgen Bergmark
Utgivningsår:2018

Om Beck - Djävulens advokat:

En restaurangägare blir kallblodigt mördad. I närheten finns ett antal vittnen som ser mordet och mördarens flykt, men ingen vill medverka. Beckgruppen ställs inför en minst sagt svårlöst utredning.

Kristofer Hivju, Jennie Silfverhjelm, Peter Haber, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Elmira Arikan, Roland Møller, Joel Spira, Jonas Karlsson, Ingvar Hirdwall, Kristofer Kamiyasu, Emma Broomé, Oskar Thunberg, Pia Tjelta, Davood Tafvizian, Zeljko Santrac

Johan Bogaeus

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 38 - Djävulens advokat

Sverige
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Beck - Djävulens advokat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Djävulens advokat (9 st)
Christofer (Anmäl)   15:52 15/4
Bättre än förra filmen och faktiskt inte så mossig som väntat. Har ju inga större förväntningar numera.
Masjävel (Anmäl)   16:55 14/4
Hoppas man aldrig blir en puckad dansk ganster som går runt och mördar folk mitt på ljusan dag när man känner för det och hoppas man inte blir upptäckt.
Bozze80 (Anmäl)   21:27 13/4
Blir varken relationsdrama eller kriminalare, mest någon sörja där emellan, serien blir bara sämre och sämre...
Pandorasask (Anmäl)   00:08 13/4
Nja... För mycket privatliv och intriger. Handlingen känns mest framtvingad för att något ska hända!
mbabe (Anmäl)   07:57 9/4
Riktigt dålig, ingen handling what so ever
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Djävulens advokat