Beck - Djävulens advokat

Originaltitel: Beck - Djävulens advokat
Regissör:Jörgen Bergmark
Utgivningsår:2018

Om Beck - Djävulens advokat:

En restaurangägare blir kallblodigt mördad. I närheten finns ett antal vittnen som ser mordet och mördarens flykt, men ingen vill medverka. Beckgruppen ställs inför en minst sagt svårlöst utredning.

Kristofer Hivju, Jennie Silfverhjelm, Peter Haber, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Elmira Arikan, Roland Møller, Joel Spira, Jonas Karlsson, Ingvar Hirdwall, Kristofer Kamiyasu, Emma Broomé, Oskar Thunberg, Pia Tjelta, Davood Tafvizian, Zeljko Santrac

Johan Bogaeus

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 38 - Djävulens advokat

Sverige
Diskussioner om Beck - Djävulens advokat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Djävulens advokat (12 st)
Hanness (Anmäl)   12:29 13/7
Dessa nya Beck är verkligen inte bra.
emilstjernholm (Anmäl)   00:49 29/4
Den ganska gangstern spelar över och känns inte trovärdig. Känns lite som en såpa. Jonas Karlsson borde spela en större roll, perfekt i rollen som sliskig chef.
Qus (Anmäl)   21:51 27/4
Inte så bra men tycker ändå den är lite bättre än några av dom senaste
Christofer (Anmäl)   15:52 15/4
Bättre än förra filmen och faktiskt inte så mossig som väntat. Har ju inga större förväntningar numera.
Masjävel (Anmäl)   16:55 14/4
Hoppas man aldrig blir en puckad dansk ganster som går runt och mördar folk mitt på ljusan dag när man känner för det och hoppas man inte blir upptäckt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Djävulens advokat