Beck - Djävulens advokat

Originaltitel: Beck - Djävulens advokat
Regissör:Jörgen Bergmark
Utgivningsår:2018

Om Beck - Djävulens advokat:

En restaurangägare blir kallblodigt mördad. I närheten finns ett antal vittnen som ser mordet och mördarens flykt, men ingen vill medverka. Beckgruppen ställs inför en minst sagt svårlöst utredning.

Kristofer Hivju, Jennie Silfverhjelm, Peter Haber, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Elmira Arikan, Roland Møller, Joel Spira, Jonas Karlsson, Ingvar Hirdwall, Kristofer Kamiyasu, Emma Broomé, Oskar Thunberg, Pia Tjelta, Davood Tafvizian, Zeljko Santrac

Johan Bogaeus

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 38 - Djävulens advokat

Sverige
Diskussioner om Beck - Djävulens advokat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Djävulens advokat (17 st)
dudson (Anmäl)   10:29 17/2
Klart sevärd då spec tack till den osympatiske advokaten & den ubeer vidrige skurken. Annars faller den lite kort.
mammene (Anmäl)   18:56 7/1
Det här var rätt bra, både privata och utredningsbestyr en blandning som fungerar. Väldigt dryg bov denna gång slog till och med grannen.
Murvel48 (Anmäl)   31/12 2018
Det fjärde bottennappet av fyra möjliga i den senaste omgången. När vittnet inte visade sin teckning på mördaren tappade storyn all form av trovärdighet och kvalitet. Nu måste det väl ändå vara slut på serien. Beck är ju helt bortkopplad från utredningarna och sitter bara och vänder papper.
Djason (Anmäl)   21/12 2018
Bästa i den senaste serien. Säger ju inte så mycket egentligen då de andra 3 har varit riktigt tråkiga.
Nalleman (Anmäl)   17/12 2018
Bra är det inte men det får duga som en stunds tidsfördriv.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Djävulens advokat