Beck - I Guds namn

Originaltitel: Beck - I Guds namn
Regissör:Kjell Sundvall
Utgivningsår:2007

Om Beck - I Guds namn:

En paparazzifotograf blir brutalt mördad i Stockholm. Hans lägenhet är genomsökt och dator och fotoutrustning är borta. Beck söker ett motiv. Hade fotografen tagit integritetskränkande bilder? Ville någon hämnas? Man hittar två pennor och ett tomt block som tillhörde fotografen. En av pennorna visar sig innehålla ett USB-minne fullt av foton. Becks chef Oberg reagerar plötsligt starkt på en speciell bild som hon gömmer undan utan att någon märker det. Vad är det Oberg egentligen vet om personerna på bilden? Och varför säger hon ingenting till Beck?
Se filmen på Plejmo

Titel: Beck - Flickan i jordkällaren
Originaltitel: Beck - Flickan i jordkällaren
År: 2006
Beck - Flickan i jordkällaren

Peter Haber, Mikael Persbrandt, Stina Rautelin, Marie Göranzon, Ing-Marie Carlsson, Måns Nathanaelson, Peter Hüttner, Ingvar Hirdwall, Christian Magdu, Thomas Oredsson, Johan Ehn, Joel Lundgren, Stig Engström, Elisabeth Carlsson, Embla Hjulström

Cecilia Börjlind, Rolf Börjlind

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 24 - I Guds namn

Sverige
Med i listor: Martin Beck
Diskussioner om Beck - I Guds namn  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - I Guds namn (199 st)
Murvel48 (Anmäl)   22/12 2018
En otroligt långsökt story! Sen undrar man ju var bevisen fanns för att sätta dit någon för mordet på Oberg? Blev inte fallet löst?
Filmfantast86 (Anmäl)   25/9 2017
Bra
Pingstpastorn (Anmäl)   11/9 2017
Om det någon gång kunde göras en svensk film där man inte matar publiken med en fullständigt inkorrekt bild av oss kristna så skulle jag bli glad. Den här filmen visar bara hur infantila vissa individer kan vara.
Stygga-Vargen (Anmäl)   22/10 2016
En av de bättre Beck-filmerna som gjorts och konstigt nog är den faktiskt inte särskilt förutsägbar.
RadioSaga (Anmäl)   28/1 2015
Det kändes väldigt konstigt efter denna film, med hur de valde att ändra Beck. Men, ändringar behövs dock när jag åter såg denna igår och jämförde med de två nya som har kommit ut så insåg jag hur mycket jag vill ha Oberg tillbaka.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - I Guds namn