Beck - Invasionen

Originaltitel: Beck - Invasionen
Regissör:Stephan Apelgren
Utgivningsår:2015

Om Beck - Invasionen:

Kroppen efter en begravd person hittas och trots idoga försök går personen inte att identifiera. När sedan ytterligare en person mördas tar utredningen fart och spåren leder till en islamistisk terrorcell.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Agneta Fagerström-Olsson
År: 2013
Genre: Drama, Kriminalare, Mysterium
Wallander - Saknaden

Peter Haber, Mikael Persbrandt, Jonas Karlsson, Måns Nathanaelson, Ingvar Hirdwall, Rebecka Hemse, Anna Asp, Elmira Arikan, Åsa Karlin, Anu Sinisalo, Sofia Zouagui, Alexej Manvelov, Simon Norrthon, Olle Sarri, Nina Filimoshkina, Jacob Nordenson

Daniel Karlsson

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 29 - Invasionen

Sverige
Med i listor: Martin Beck
Diskussioner om Beck - Invasionen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Invasionen (45 st)
Murvel48 (Anmäl)   25/12 2018
Nö fan, jag kan inte med det här snåriga och fragmentariska sättet att berätta en story. För många namn, för många moment, för många detaljer och en massa lösa trådar i ett för snabbt tempio. Det är svårt att fatta hur allt hänger ihop.
sodomiten (Anmäl)   9/7 2018
Beckfilmerna var länge ett feministiskt projekt där handlingen gick ut på mäns brott mot kvinnor. Och om en kvinna var skurken hade någon blivit våldtagen, så det var en mans fel ändå. Den här filmen är däremot bara långtråkig.
Nalleman (Anmäl)   7/7 2018
Återigen dags för lite PK-propaganda. Beck blir bara sämre och sämre. Se något annat!
Filmfantast86 (Anmäl)   25/9 2017
Dålig
Sture Stenhög (Anmäl)   8/7 2017
En ganska svag Beck-rulle, sämre än de två tidigare denna säsong. Det blir tyvärr som vanligt när sådana här filmer ska försöka vara samtidsrelevanta, lite för ängsligt och lite för ansträngt, och alla sidokaraktärer är stereotyper rakt igenom. Som tur är dock lägstanivån för Beck-filmerna förhållandevis hög, och det kan man tacka det väl inarbetade persongalleriet för. Så i vanlig ordning erbjuder den iaf hyfsad underhållning
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Invasionen