Beck - Utan uppsåt

Originaltitel: Beck - Utan uppsåt
Regissör:Jörgen Bergmark
Utgivningsår:2018

Om Beck - Utan uppsåt:

Beck-gruppen, med Alex Beijer som ny gruppchef, får ett fall där en 12-årig flicka hittat sin mamma död nedanför trappan i hemmet. Är det en olycka eller ville någon den ensamstående mamman något ont?

Peter Haber, Kristofer Hivju, Ingvar Hirdwall, Jennie Silfverhjelm, Måns Nathanaelson, Anna Asp, Elmira Arikan, Pia Tjelta, EvaMaria Oria, Snöa Ryytty, Eric Ericson, Louise Ryme, Siham Shurafa, Ronn Elfors, Johan Gry, Madeleine Elfstrand, Åsa Karlin

Wilhelm Behrman, Mårten Klingberg, Marie Robertson

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 37 - Utan uppsåt

Sverige
Diskussioner om Beck - Utan uppsåt  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Utan uppsåt (19 st)
dudson (Anmäl)   12:46 21/2
Sanslöst usel då allt är så fucking tillrätta lagt pk-så det skriker om det#( t,e,x Flat snuten. Tugget om ej svensk lucia. Ett soc fetto kärring, Sedan Martin Beck i hundkojan som mest verkar lida. Sen det enormt irriterande förhållandet med Steinars lösaktiga hor kvinna. Själva storyn kunde en ekorre skrivit bättre! Vad man saknar den gamla goda tiden med Persbrant!!
mammene (Anmäl)   18:53 7/1
Kanske inte det bästa, men ok att se och en liten tvist var det. Annars en smågrinig Steinar och som vanligt den mycket dryga grannen som jag för övrigt kan vara utan.
Murvel48 (Anmäl)   30/12 2018
En fånig och pratig story där det namedroppades osannolika misstänkta hela tiden. Och Beck är ju bara med för att serien ska behålla sitt namn. Han är ju inte alls med i mordlösandet längre.
Djason (Anmäl)   12/12 2018
Riktigt tunn Beckfilm. Låt Beck helt gå i pension nu.
Olof_Gronlund (Anmäl)   11/12 2018
Fungerar att se på, men lite för tråkigt avslut kanske, inget speciellt spännande.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Utan uppsåt