Beck - Sista dagen

Originaltitel: Beck - Sista dagen
Regissör:Jörgen Bergmark
Utgivningsår:2016

Om Beck - Sista dagen:

En insats mot en fortkörare slutar med en skottlossning där en trafikpolis skjuts till döds. Spåren efter förövaren är till en början svagt men efter ett tag så kan bilen identifieras via en övervakningskamera. När polisen slår till mot bilägaren hittas även han ihjälskjuten och jakten på en mördare med förmodat fler offer för ögonen tar sin början.

Titel: Livstid
Regissör: Erik Leijonborg
År: 2010
Genre: Kriminalare
Maria Wern - Stum sitter guden

Peter Haber, Kristofer Hivju, Måns Nathanaelson, Ingvar Hirdwall, Rebecka Hemse, Anna Asp, Elmira Arikan, Anu Sinisalo, Åsa Karlin, Tommy Wättring, Simon J Berger, Lo Kauppi, Niklas Engdahl, Ardalan Esmaili, Jessica Liedberg

Antonia Pyk

Kriminalare, Thriller, Mysterium

Beck 34 - Sista dagen

Sverige
Med i listor: Martin Beck
Diskussioner om Beck - Sista dagen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beck - Sista dagen (34 st)
Murvel48 (Anmäl)   27/12 2018
Å hur gick det för Karin, dah?
Olof_Gronlund (Anmäl)   16/7 2018
Lite tråkigt att man inte får leva i spänningen längre. Känns ganska ologiskt och fjantigt hur det utspelar sig och att det ska ta så lång tid för polisen, utan att avslöja för mycket. Nja, väldigt tunn, och denna story har redan setts i 700 filmer tidigare. Brist på finurlighet i denna tyvärr, känns som att filmerna på slutet bara ska produceras utan att lägga någon värdighet i dem.
Tenchi (Anmäl)   14/4 2018
En standard-Beck... igen. Kommer dim här filmerna någonsin komma med nått nytt? Nått överraskande? En twist kanske? Nähä. Inte det. Bäst i filmen var scenen mellan Oscar och den äldre damen. Några scener var riktigt pinsamma, andra onödig utfyllnad och några fick till och med svensk polis att verka ovanligt inkompetent. Jaja, nu ska jag se nästa från Beckfabriken (den lär inte utmärka sig den heller).
sodomiten (Anmäl)   16/12 2017
Dom gamla beck filmerna var bättre. Det här är bara trött och uddlöst.
Zebulonm (Anmäl)   4/12 2017
Ingen sv de bättre men helt okey.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beck - Sista dagen