Bella

Originaltitel: Bella
Regissör:Alejandro Monteverde
Utgivningsår:2006

Om Bella:

Förr eller senare kommer vi alla möta ett oundvikligt ögonblick som kommer att ändra våra liv för evigt. Om det inte har hänt dig än... kommer det hända. Bella är en sann kärlekshistoria om hur en dag i New York City förändrade tre människor för alltid.

Eduardo Verástegui, Tammy Blanchard, Manny Perez, Ali Landry, Angélica Aragón, Jaime Tirelli, Ramon Rodriguez

Alejandro Monteverde, Patrick Million, Leo Severino

Drama

Beauty

Mexiko, USA
Med i listor: People's Choice Award i Toronto
Diskussioner om Bella  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bella (7 st)
Mikka (Anmäl)   27/10 2011
Kalkonvarning. Ordentligt krystade skådespelarinsatser och dialog.
MinaDunklaRum (Anmäl)   11/4 2010
en stark trea
ProtexBlue (Anmäl)   16/3 2010
Svag fyra...
emmaidajosefin (Anmäl)   22/1 2010
Sjukt bra film!
Newt_ (Anmäl)   2/5 2008
Nej, nej, nej. En rekomenderad fyra... Jag förstår vad som försökt göras men i stort sett ingenting lyckas. Det ska väl föreställa en känslosam film om en olyckligt gravid kvinna som finner en vän i den före detta fotbollsspelaren, och hur vänskapen går ur inget till fullkomlighet på bara en dag. Men alltså ett rungande nej, jag känner inte alls. Och konstanta återblickar menas skapa spänning men ger mig endast irritation. Efter 58 minuters film orkade jag helt enkelt inte mer, utan spolade igenom snabbt de sista 33 min för att veta vad som kom att vara slutklämmen. Och om inte resten av filmen var dålig så skulle slutet dragit ned den till ettan bara det... Hu.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bella